Gå til innhold

Flere med rare drømmer? Hva handler de om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under tidligere sv.skap har jeg hatt rare drømmer som har omhandlet fødsel og baby.

Derfor likte jeg dårlig drømmen jeg hadde i natt.

Drømte jeg ikke hadde barn fra før og var sammen med en utrolig kjekk type. Vi hadde det sååå fint sammen. Skikkelig sånn nyforelsket og lykkelig.....

Men denne kjekke typen har jeg aldri sett før, ikke noe kjent fjes liksom.

Følte med skikkelig utro mot mannen min når jeg våknet.

Andre med rare gravide drømmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Drømmene nå er mer intense og føles mer virkelige enn ellers. Det kan være alt mulig jeg drømmer om men slike drømmer husker jeg godt fra mine to tidligere svangerskap.

Skrevet

har selv hatt slike merkelige drømmer nå under svangerskapet.. men de fleste dreier seg om fødsel.. tidligere var det snakk om premature barn på størrelse med en blyant, men nå nattt til i går drømte eg at eg fødte en velskapt baby mens eg var på do.. drog bare ut ungen etter navle strengen :) helt merkelig!! så sprang eg rundt med denne babyen som eg bare måtte få amma mens det var folk på jakt etter oss.. eg gjorde alt for å redde baby og meg..

så det blir mange rare drømmer om nettene..

Skrevet

Jeg drømte i natt at jeg fødte tvillinger fire måneder for tidlig, men den ene døde, og det verste var at jeg var ikke lei meg engang!!! Den andre var skikkelig stor (fullvokst foster) og det syntes jeg var litt rart for den var jo tross alt født fire måneder for tidlig;) Huff, man skal oppleve mye før denne galskapen er over:p

Skrevet

drømmer ikke om babyer,men om en gammel eks kjæreste.bodde hjemme hos han og mora,og det er sant også:-)nå drømte jeg at jeg var tilbake der.men,stedet hadde blitt et slags motell.masse folk overnatta der.og ho mora satt og tok i mot penger.skulle bo der jeg også.han nye kjæresten min jeg har nå,var også der.den dumme eksen min bare fløy rundt der.og jeg var livredd for å møte på han.hater sånne drømmer.-(for han eksen var ikke noe snill.liker han ikke.hvorfor må jeg drømme sånt???

Skrevet

Jeg har hatt enormt mange rare drømmer.

I natt hadde vi fått en jente. Min kjære kom gående med henne i en lyseblå ringslynge.Da dukket Knut Jørgen Røed Ødegård med et brev i hånda om at han skulle ha henne med til et hemmelig forskningsprosjekt i statens regi. 2 år etter fikk vi henne tilbake,hun hadde dukkehår, rosa kjole og het Malin.

Skrevet

EN DEEEEELL flaut egentlgi men hver dag hele uken har jeg kun drømt om SEX SEX SEX!! aner ikke hvor dette kommer fra,.. kanke huske å ha tenkt på det så mye??

og det er ikke bare me typen, men me alle muulige!

det verste er med venninner !!! herlighet!! har da aldri kunnet tenkt meg noe slikt.. nei uff uff... må da kunne gå ann å styre disse drømmene hehe

Skrevet

Jeg drømmer også ofte om andre gutter...hehe.gjerne gutter jeg har surra med før sambo. Drømmer ikke akkurat om sex, men drømmer at vi kysser og at det er så kjempespennende!hehe..men plutselig i drømmen kommer jeg på at jeg er gravid og at jeg har har kjæreste. Like etterpå våkner jeg..det er ikke noe jeg går å tenker på utover dagen el noe, bare akkurat når jeg våkner...

Skrevet

jeg drømmer om andre gutter.. d gjorde j sist gang j var gravid å.. mest om sex.. men også mye flørting.. huff.. helst drømmer j om de gutta som var før samboer'n kom inn i bildet..

drømte også att j fikk en baby me en gammel manns ansikt, viker og grått hår.. samboer har bynt å få gråe hår og på min side har gutta viker og kanskje ikke hår i d hele tatt.. huff..

Skrevet

Hehe, jeg har også drømt mye rart de siste månedene. Synes egentlig jeg generelt sett har husket mer av drømmene mine enn tidligere. De dreier seg stort sett om to ting. Enten masse stress om at det er noe jeg skal nå, f.eks tog eller fly. Eller så handler det om mannfolk, mest flørting da. Enten med noen jeg har vært forelska i før, eller noen som jeg aldri har sett før i mitt liv.

Skrevet

Syns det er godt å lese at det ikke bare er jeg som drømmer om andre enn samboern min. Jeg drømmer om mannen til søskenbarnet til samboern min. Jeg har aldri vært interressert i han, og er det ikke nå heller. Han er abselutt ikke min type. Men i drømmene mine er han tydeligvis det. Rart dette med drømmer. Men jeg har bestandig brukt å drømme mye og mye rart, så vet ikke om det har blitt noe verre etter jeg ble gravid.

Skrevet

også i natt drømte jeg at fetteren min var barnefaren (heeelt sykt, æsj haha), også sa vi det til familien, men de syns at det var en helt vanlig ting, og ga oss alkohol enda jeg var gravid. og jeg drakk det og ble skikkelig full:P (kunne aldri tenkt meg alkohol engang i våken tilstand).

og en annen natt drømte jeg at det var terror i oslo, og at jeg og broren min på 13 løp for livet, også fødte jeg da vi løp i en trapp, og broren min skulle bære babyen, og han mistet den hele tiden i trappen, så da tok jeg babyen inn i magen min igjen:P

og hver gang jeg drømmer om en baby, så drømmer jeg aldri om barnefaren (enda vi bor sammen og har det kjempe fint). helt rare drømmer.

Skrevet

Drømmer en hel masse rart, sist var vel at jeg satt i en bar og drakk Bailey's med sugerør fra et halvliters glass. (savner en drink, eller hva??) Haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...