Gå til innhold

heyyyy... modde utrolig barnslig å komme inn på kranglesiden med korrekturlakk å fjerne alle ordene med F!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trodde dere hadde andre problemer her inne på dib enn at F ordene skulle være høyprioritert:-) Dessuten så bør du kanskje heller skrive ned lovverket du viser til når det virker for meg at du har dine egne regler der inne!!

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den personen som er barnslig her inne er en du sitter i samme rom som. Kutt nå ut det tullet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså... hva har ungene mine med dette å gjøre?? driver du personhets av helt uskyldige barn også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker ikke den type språkbruk du liker å benytte. Derfor slettes både enkeltord og innlegg som er overdrevent vulgære.

 

Du trenger ikke å like våre retningslinjer, verken de skrevne eller uskrevne. Vi har ingenting i mot om du velger en annen sandkasse enn vår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Greit at du synes DiB minner om en sandkasse hvor dine "uskrevne lover" bør gjelde! Mulig du burde informert om dette på en annen måte enn å slenge spydigheter om at jeg ikke får leke i sandkassa:-) Synes faktisk det er merkelig prioritering når forumet regelrett fungerer som offentlig hetseplass, hvor familier blir regelrett trakasert, enkeltpersoner blir forfulgt med anonym hets som overgår all ondskap og til og med moderator som virker litt for opphengt i et nick som ikke bedriver med annet enn å forsvare seg selv eller forsvarer de som blir hetset der inne!

 

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja ja ja.så derfror er det anonyme hetsetråder som lyser lang vei rundt om...........som får være i fred uten korrektur eller sletting...........!!!!

En ting jeg lurer på......Har dere en blinkende lampe som lyser når yppert skriver, siden dette blir borte så fort.............og anonyme hetsedritt blir gjerne liggende i dager??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men mange av de klagene er det helt sikkert bare folk som må inn på krangle for å la seg irritere da? Jeg tror de fleste på krangle lett overser de trådene de ikke ønsker å lese.

Så hvis jeg finner f.eks en på skravle utrolig irriterende, så betyr det at jeg kan sende dere mail hvis vedkommende bruker slike *ugyldige* ord?

For da lurer jeg på om ordet *fitte* må bli brukt i visse sammenhenger eller om dere ser mellom fingrene på hvem som skriver og hva som skrives i denne sammenhengen!?

Kan man det? Eller er dette ordet utelukket i alle sammenhenger?

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel!!! Men er det ikke en ide å si i fra til brukeren hvis jeg angivelig driver med personhets og ufin opptreden mot enkeltpersoner inne på kranglesiden som du hevder "klagene" omhandler? Hvis "klagerne" som du hevder finnes i mange varianter der inne, så er det jo merkelig at jeg ikke har fått høre noe fra dere i form av personlige advarsler og hvilke svar jeg gir som bryter med DiBs regler! På kranglesiden hvor jeg befinner meg, er det daglig en eller annen anonym som utfordrer meg eller andre med usedvanlig kraftig skyts og som både jeg og andre der inne sender noen kraftsalver tilbake i rent forsvar i krangelen.

 

De eneste klagene jeg ser er en eller annen anonym som klikker i vinkel her inne på Ris og Ros etter at de ikke likte svarene de fikk på kranglesiden!

 

Det er greit at du kan sitte bak en trygg moderatorknapp å si at det kommer mange klager på "Dr. Yppert" uten at jeg har fått en døyt av advarsler samt å slette innlegg pga noen ubetydelige "F-ord" inne på kranglesiden, men at du skyver nicket mitt forran deg for så å glemme de viktige problemene som jeg nevnte over bør heller være en prioriteringssak for deg som moderator her inne på DiB!

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over å lese at du mener du ikke har fått advarsler fra oss tidligere. Min oppfatning er at du gjentatte ganger har blitt bedt om å utvise større hensyn til andre brukere (inklusive de som velger å signere anonymt) samt å moderere din språkbruk. Du har også fått en mengde innlegg slettet. De dialoger jeg har forsøkt å føre med deg rundt dette har i liten grad ført frem, mens det virker som om jordmor Siri i noe større grad har en viss innvirkning på din atferd.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer fortsatt på dette og hadde satt stor pris på å fått svar=)

 

Ja, men mange av de klagene er det helt sikkert bare folk som må inn på krangle for å la seg irritere da? Jeg tror de fleste på krangle lett overser de trådene de ikke ønsker å lese.

Så hvis jeg finner f.eks en på skravle utrolig irriterende, så betyr det at jeg kan sende dere mail hvis vedkommende bruker slike *ugyldige* ord?

For da lurer jeg på om ordet *fitte* må bli brukt i visse sammenhenger eller om dere ser mellom fingrene på hvem som skriver og hva som skrives i denne sammenhengen!?

Kan man det? Eller er dette ordet utelukket i alle sammenhenger?

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såvidt jeg kan huske, så endret jeg to overskrifter for et par dager siden. Antar du vil finne en haug med innlegg som fortsatt står der hvor ordet "fitte" er benyttet.

 

Det positive er at denne gangen er det vel ingen tvil om at mitt ønske om en noe mindre vulgær språkbruk er blitt oppfattet av en del. Det gjenstår å se om det vil medføre økt eller redusert innslag av overdrevent vulgært språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da Moderator Hannah, jeg er fullstendig klar over at du/dere har slettet en god del av mine innlegg, det er derfor denne tråden også ble startet! Angående dine tidligere forsøk på dialog eller advarsler til/med meg og eventuellt Jordmors Siris påståtte beroligende effekt på min atferd er også noe jeg erindrer som kun taushet fra din side. Språkbruken du ved enhver anledning påminner meg om er heller at du har fått et nick i vrangen og muligens henger deg litt for mye opp i nicket, språket og mine frekkheter.

 

Det som egentlig er problemet "ror" du deg elegant unna med å fremdeles henge deg opp i nicket "Dr. Yppert". Du nevner ikke et ord om den lange lista med personer, familier som har blitt hentet inn fra andre forum for så å bli regelrett trakkasert, hetset offentlig inne på kranglesiden av "anonyme"!! Du kan bare ta en gløtt over tidligere innlegg på Ris og Ros å lese de frustrerte personene som har fått kjenne dette på kroppen!

Svarene mine er i hovedsaklig rettet mot de anonyme som legger ut disse trådene i ren ondskap, men det morsomme er at du bruker korrekturlakk-knappen din på mine svar pga "uheldig" bruk av visse såkalte ulovlige "F-ord" men lar selveste hetstråden ligge!! Hvor er fornuften din her?

 

Du går også ut offentlig her inne på denne siden å antyder at jeg bryter reglene med mitt språk!! Pr. dags dato har jeg ikke brutt reglene inne på kranglesiden hverken i form av språk, uthenging av personer eller brutt noen form for norsk lov! Hvis du mener det motsatte så bør du heller dokumentere at jeg har gjort dette.

 

Jeg vil også minne på at dere tidligere har skrevet at kranglesiden ble opprettet for å få fred på andre forum, noe jeg også har respektert! At hårsåre personer som også går inn på kranglesiden "på eget ansvar" ikke tåler mitt nick eller får spader pga at enkelte bruker et litt mer kraftfult glosespråk enn hva de er vant til på andre forum er det ikke bare jeg som står for! Til og med ikke i tråder som kun er satt opp for å spy ut frustrasjon om meg i 100-vis av tråder! Jeg bryr meg egentlig lite at disse trådene blir startet, men blir på samme måte provosert over at du lar selveste utdritningstråden stå, men elliminerer mine svar.

 

Ta heller tak i problemet med å opplyse oss brukere hvilket språk vi skal diskutere med, og hva vi får lov å krangle om, hvem vi får lov å krangle med, eller hvem som ikke får lov å leke i sandkassa inne på kranglesiden.

 

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer meg fortsatt ikke på spm mine her da Hannah......

 

Så hvis jeg finner f.eks en på skravle utrolig irriterende, så betyr det at jeg kan sende dere mail hvis vedkommende bruker slike *ugyldige* ord?

For da lurer jeg på om ordet *fitte* må bli brukt i visse sammenhenger eller om dere ser mellom fingrene på hvem som skriver og hva som skrives i denne sammenhengen!?

Kan man det? Eller er dette ordet utelukket i alle sammenhenger?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten eller Hanna........................???

 

 

La meg spørre:

Starter Yppert en tråd hvor tråden går på ordet *fitte* om det er *fitte saft* som han lurer på eller hvordan den ser ut...... så hvis andre gjør det samme............vil det være like slettbart for dere..................eller går det rett og slett på at faktumet er at noen er så hektet på Yppert at dere bare sletter.,......... FOR som du sier så er det mange innlegg og tråder med ordet *fitte* både i dårlige og finere sammenheng!! Hva er det som gjør en tråd slettbar? NICKET eller tråden?

 

La meg spørre om et siste spm for i dag..................når dere får en mail om klage............... tar du deg tid å gå gjennom hele tråden når dette gjelder Yppert på lik linje med andre tråder det klages på?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yppert, jeg oppfatter det sånn at de velger å fjerne innleggene dine fordi de er redd for å miste brukere (siden det er så mange som klager på deg). Og hvis det er sant, er det hårreisende at dette går foran den viktigere jobben deres, nemlig å fjerne direkte hetsende innlegg. Innleggene dine irriterer mange (ikke meg, som du vet), men hvorfor bry seg med myggene istedet for morderbiene? Noen er redde for ryktet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, tviler på at du får svar angelica... de er visst for opptatt av og spore opp yppert, og hva slags skumle ord han har skrevet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg har da fått noe svar, men dyttet egentlig denne for at de skulle svare på Yppert sitt også da, for jeg er veldig spent...................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du driver og dytter på denne tråden. Har oppfattet at du er uenig i vår vurdering og prioritering, men ser ikke noe poeng i å diskutere akkurat dette noe mer, da vi neppe kommer til noen form for enighet.

 

Dersom du har konkrete spørsmål knyttet til temaet, så foreslår jeg at du stiller dette i en ny tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, kom over det!

 

stakkars moderator hannah som må kaste bort tid på denne tragiske diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja snakk om å kaste bort tiden på dette og slette enkelt ord i en sammenheng, i steden for å ta for seg de som virkelig er hetsende rundt om=)

Fyttikatta altså!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...