Gå til innhold

BEDØVELSE HOS TANNLEGE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sånn tannverk så må nok til tannlegen imorgen å bore....

kan jeg ta bedøvelse????

er det noen som har jort det mens de er/var gravide???

(vet jeg ikke kan ta røngten...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det kan du , jeg har vært hos tannlegen tre ganger dette svangerskapet, og tatt røngten, de bruker beskyttelse over magen. Tannlegen har to barn og sa de var null problem og at det er en gammeltype fylling en skal holde sg unna:-)

Skrevet

ja da går helt fint:) Har vært der selv 2-3 ganger!!!! Det som kanskje er litt kjedelig er visst man får h...... smerter etterpå som jeg gjorde, så er det kun paracet de anbefaler!!! Lykke til:)

Skrevet

Bedøvelse kan du få, men er en del andre ting de ikke vil gjøre på gravide.. Tanntrekking feks..

Skrevet

...tannlegen min ville ikke gjøre noenting han.. :)

ikke røngten, ikke bore.. bare sjekke..

prinsippsak sa han..

han satte opp ny time til meg ca. 1 mnd etter termin, for å ta røngten og slik.. jeg har nemlig et hull i en hjørnetann, men han sa at dersom det gjorde veldig vondt (les: må ta paracet for smertene..), så måtte jeg bare ringe, om det var lørdag eller søndag..

men dersom en må ta bedøvelse under svangerskapet så har de jo to forskjellige typer, den "svakeste" er visstnok den tryggeste (den funker jo selvfølgelig ikke på meg....)

har ei venninne som fikk trekt ene visdomstanna si under graviditeten sin, så er det akutt nok, så må de jo gjøre det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...