Gå til innhold

Infeksjon i tarm, hva kan det tyde på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan slikt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symptom? evt kva infeksjon?

Skrevet

Vet ikke fikk bare brev om at f cal protein er forhøyet, ble så usikker...

Sto at jeg måtte bestille time om 3 uker...

Skrevet

Det veit eg ikkje kva er. Har du ikkje symptom?

Skrevet

Var kjempe dårlig i jula, alt jeg spiste gikk rett gjennom eller rett ut, gikk ned hele 10 kilo!!!

Skrevet

Tenkte eg kunne ta med at eg har ein infeksjon i tjukktarmen sjølv. Det er ikkje irritabel tarm, krohn's eller Ulcerøs kolitt, Og det er heller ikkje farlig det eg har, det gjev berre diare(kronisk). Bakteriell.

Skrevet

Oi.... kan jo vere ein form for bakteriar som har blomstra litt. Eller at du har ete noko.

Skrevet

ok, hos meg er det opp og ned, enda ikke helt bra i magen etter den runden i jula....

ble så redd for at det kunne være noe alvorlig galt....

Skrevet

Eg har tatt colonoskopi og gastroskopi for det eg har. Eg har hatt det i ca 9 år. Det går opp og ned her også; gode og dårlige periodar.

Mitt har ikkje noko med kreft å gjere. Ved colonoskopien fann dei polyppar som dei fjerna, det er desse som kan gje kreft, men det er etter mange år(10-20 trur eg) at det kan skje, men det er heller ikkje sagt at dei blir kreft. Eg bekymrar meg ikkje, og skal ha oppfølging kvart 5. år.

Skrevet

Det kan komme av matvareintoleranse. Eller bakterier, matforgiftning..

Skrevet

Kreft???? wææææææææ

Skrevet

Rolig:) det er ikkje diareen som er årsak til polyppane....

Skrevet

Jeg har en kronisk tarmsykdom, og ved den, brukes den F-Cal protein-testen til å se hvor aktiv betennelsen er. Siden crp og lpk i blodet ikke alltid reagerer ved slike lidelser, brukes denne for å se hvordan tarmen er. Men den kan også være forhøyet ved vanlige matforgiftninger, omgangssyker osv. Men siden du har gått ned så mye i vekt, og ikke er bra enda, utreder de deg nok videre med tanke på tarmsykdommer

Lykke til, og god bedring

Skrevet

Takker masse for svar......

Huff må tenke på dette 3 uker før jeg skal tilbake....... uff og uff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...