Gå til innhold

Allina

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er tempen på det stedet der i (begynnelsen) av juni? Følte jaffal jeg fikk mye for pengene der... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri vært der før august jeg, men sesongen begynner i april tror jeg! sjekk på ving hva d står om temp for å være sikker men tror det ligger rett under 30grader :) d gjorde d når vi var der og, og d var i sluttsesongen, begynnelsen av juni er trolig d samme kanskje noen grader mer og... melder du deg på ving nyhetbrev får du mail hver torsdag, om tilbud - ifjor fikk vi en uke der til 1500! de vi møtte der nede hadde betalt mye mer, så d er lurt å bestille ved tilbudene:)

Skrevet

forresten :) for to uker siden var d tilbud til den plassen, 2000 for ei uke, med dette tilbudet som blir sendt på mail.

og jeg er ganske sikker på det kommer fler slike!

datoen var 30mai, sola.

vet jo ikke hvor du skal reisa fra da :)

Skrevet

Takk!

Da har jeg registrert meg i håp om å få noen gullskatter i eposten min, hehe... Fikk ikke helt til det der med væroversikten på Albena (gikk som en drøm med kypros??), men sikkert bare ullhodet mitt nå på kvelden som ikke finner det, hehe. Satser på bedre enn her hjemme i alle fall, og så lenge det er varmt nk til å bade ute uten å fryse er alt himmelsk :o)

Skrevet

lykke til :) vi har ihvertfall storkost oss :) sier seg selv vel siden vi skal tilbake ijen i år :)

ha en go kveld :) (natt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...