Gå til innhold

Noen med tre barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hørt at tredjemann er en luring og nå må jeg si jeg begynner å lure...

Min mann er nr 3, da moren hans skulle ta ks hadde han ikke tid til å vente og kom på egen hånd... hun hadde 2 ks fra før.

Min søster fødte nr 3 i bilen på vei til sykehuset, fødselen var 1 uke på overtid og riene økte fra 10 min mellom, til 5 min mellom til plutselig ingenting i mellom og vannet gikk på kort-kort tid. Vi priser oss alle lykkelige for at det har gått så bra som det har!!!

Meeeeen jeg er i uke 35 med min nr 3... Skal ha ks i uke 38 og begynner å bli redd for alt uforutsett som kan skje (tro meg, har god grunn...) Dette blir mitt 3 ks på like mange år, så må innrømme at jeg er litt stressa nå...

Noen andre med erfaringer fra denne lure 3mannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv nr. 3.

Jeg hadde meget god tid, ville bli skuddårsbarn! Men det ville ikke min mor så hun ble satt igang den 26. februar. Hun var 14 dager over termin og da men hun måtte mase skikkelig før de satte henne i gang. Hvorfor forstod de ikke at jeg ville bli skuddårsbarn?!

Skrevet

Jeg har 3 barn og er vel enig i at 3. er en luring selv om jeg trodde jeg skulle kvele alle som lirte av seg den frasen. Minstemor ble født 1 uke før termin, og fødselen var litt rar kan man si....gikk ikke fort ivertfall hehehehe brukte vel like lang tid på henne som de 2 andre til sammen.

Skrevet

Jeg har tre! Det med at nr tre er en luring, har jeg hørt har sammenheng med at man tror at fødsel er igang flere ganger før det starter skikkelig. Jeg ble innlagtmed veer mandag, men de stoppet opp etter noen timer - torsdag kom hun!:)

Lykke til!!!

Skrevet

Min 3 datter var så treg ut..... Ikke før etter lege hadde vært inne å manipulert litt, 14 dager etter termin kom ho te verden. Både lege og jm var overrasket at jeg gikk 14 dager overtiden som tredje gangs fødende. Gikk over tiden med de andre to å, men ikke så mye.

Skrevet

Min tredjefødsel var den beste jeg har hatt! Tok laang tid, men riene ble aldri så vonde at jeg følte jeg mist kontrollen over meg selv. En skikkelig god fødselsopplevelse m andre ord. Håper det går fint m dere også og lykke til!=)

Skrevet

Min nr 3 var og en luring:)

Skrevet

Min tredje kom fem uker for tidlig, skulle ha planlagt keisersnitt 13 mars, men hun "sparket" seg ut og det ble keisersnitt med 6 cm åpning etter 5 dager på obs...

Skrevet

Hadde fryktelig mye kynnere med nr tre jeg, vonde og regelmessige. Tre uker før termin hadde de påvirket mormunnen så jeg hadde 2-3cm åpning.. (Med de to første hadde jeg ikke åpning før etter mange timer med ordentlige rier fordi jeg har en lang mormunn).

Ellers var det ikke noe lurt med henne, annet enn at hun egentlig var for stor for vaginal fødsel og burde blitt tatt med snitt.

Skrevet

Nummer 3 kom 2 dager før termin her. Fødselen begynte med rier ca halv 7 og babyen kom til verden 9 timer senere.

Skrevet

har egentlig hørt at nr tre kommer saktere enn nr en og to, men på meg gikk det som vanlig fort. pressa i to minutter

Skrevet

Oi, det var mange ulike erfaringer med denne luringen, altfor mange til å trekke en slutning her i alle fall:)

Men har utrolig mye kynnere denne gangen... får ta livet heeeeeelt med ro frem til ks-dato virker det som..

Skrevet

Må liksom legge til at fødsel nr 1 endte med morkakeløsning og katastrofesnitt 14 dager over termin, med nr 2 hadde jeg tegningsblødning og sammentrekninger i uke 34 og det endte med at vi tok ham i uke 36 etter 12 dager på obs-posten, derfor er jeg superengstelig denne gangen... og kynnere så det holder, mye mer enn før og stikninger nedover.. Godt jeg sjekkes ukentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...