Gå til innhold

Et lite spm ang mme??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

 

Er det slik at hvis babyene får mme så skal dem bæsje hver dag da eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de bør vel helst bæsje en gang pr. dag.

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Her har annenhver, tredjehver vært like normalt som hver dag.

Skrevet

ikke nødvendigvis..

mini fikk malt i melka, for å hjelpe på med den skitinga. å når han begynte med grøt, fikk han malt i den og. får ennå noen ganger malt i grøt her ... (15mnd)

Skrevet

nei. da tulla fikk mm. så kunne hu bæsje flere ganger for dagen. men etter at jg gikk over til mme. så kommer det mye sjeldnere. kan gå opp til 4-5 dager uten at det kommer noe. men fortsatt ikke noe unormalt for det

Skrevet

stemmer det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...