mamma`n til Jonathan Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hei Er det slik at hvis babyene får mme så skal dem bæsje hver dag da eller??
Honningmelon Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Ja, de bør vel helst bæsje en gang pr. dag.
Turid Laila Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Ikke nødvendigvis. Her har annenhver, tredjehver vært like normalt som hver dag.
lenej :o) Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 ikke nødvendigvis.. mini fikk malt i melka, for å hjelpe på med den skitinga. å når han begynte med grøt, fikk han malt i den og. får ennå noen ganger malt i grøt her ... (15mnd)
Frk&vesla Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 nei. da tulla fikk mm. så kunne hu bæsje flere ganger for dagen. men etter at jg gikk over til mme. så kommer det mye sjeldnere. kan gå opp til 4-5 dager uten at det kommer noe. men fortsatt ikke noe unormalt for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå