Gå til innhold

klarer dere å synge og skrive samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarer det nemlig ikke. småen trenger en sang for og sovne. det har gjort at jeg ar funnet ut hvor utrlig lite man kan gjøre mens man synger.

så prøv. ta en sang du kan super godt og syng mens du svarer på dette innlegget

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke store problem med det, men jeg synger nesten hele tiden da:)

Skrevet

Haha jeg klarer det helt fint jeg , skriver dette innlegget mens jeg synger "happy birthday" :P

Skrevet

pokker. da er jeg mann da... arg

jeg fikser det ikke. synger samme sang minst 20 ganger vær kveld men klarer alikevel ikke og synge samtidig som jeg skrier. begyner bare og skrive sangen.

jeg vil også kunne gjøre 2 ting på en gang

Skrevet

æddabædda :P blir du grønn av misunnelse nå

Skrevet

Hvor god er du å skrive uten å konsentrere deg? Jeg tenker ikke på hvor bokstaver er og rettskriving (det kan en se) når jeg taster. Går fort unna.

Gjest vierge&musovic
Skrevet

jeg synger hele tiden. hehe. jeg klarer tilogmed lese, synge og skrive samtidig ;-p

Skrevet

Kan ikke synge akkurat nå, men vanligvis har jeg en tendens til å begynne å skrive teksten på sangen jeg synger istedenfor det jeg egentlig skal skrive. Sååå jeg tror ikke jeg er så veldig god til det, jeg heller:-/

Klarer for det meste å gjøre både to og tre ting samtidig, men på dette området er visst jeg også mann:-s

Skrevet

blir dritmisunelig.

jeg kan skrive. skriver like fort som læreren prater. super praktisk når jeg skal ta notater. (derfor jeg er på topp lista over aktive prukerer :P )

men synge og skrive går altså ikke. ikke skrive og lese heller. ikke lese og synge heller

Skrevet

bra det ikke bare er meg da :-)

men jeg kan stå oppreist, spisetyggis, holde gunnar, lage middag og snakke i tlf samtidig. og trengs det kan jeg amme han i samme slengen. det må da telle for noe?

Skrevet

Sitter å synger på noe hele tiden :)

På jobb sitetr jeg å traller inne i hodet mitt hehe, kan ikek høre på radio, så for å få tiden til å gå mens jeg gjør litt kjedelige ting så synger jeg litt for meg selv. Går helt fint det.

Skrevet

Hehe, ja det burde telle for noe du:) Jeg kan heller ikke synge og skrive samtidig, i alle fall ikke uten at noen av ordene jeg synger plutselig er skrevet ned:)

Skrevet

Har du begynnt å øve på Sabeltannsangen uten oss kanskje? I såfall er det dårlig gjordt! :) Hehe....

Synger å skriver uten problemer jeg.

Jada, har skiftet nick! :)

Skrevet

hehe... det er enda godt det ikke bare er meg :-)

her går det i "bysan rull koker kiitilen full det kommer tre vandringsmenn på vegen. osv"

går ikke med no kapteinsabeltan når han skal sove, han kan jo få marerritt. og litt av kluet er jo at vi ikke skal øve. er ikke noe vitts i og synge kapteinsabeltann i bryllupkjole om man har øvd.... hehe

hvorfor dette nick bytte?

Skrevet

Kjeda meg igår kveld.... :)

Og syns det klinger litt bedre, siden jeg er her inne så ofte nå. :)

Sønnen min er helt med på prosjektet vi klikka ut her om dagen.... Han hentet enn ball, som jeg måtte ha under genseren. Sto å sang med en spiseskje hver som mikrofon! :)

* Folk som gikk forbi må jo tro jeg var gal! * Hehe

Skrevet

så bra :-) tror ikke min er i mot det heller... hehe

folk tror vi er gale uansett så ett fett. (grunnen til at jeg ikke er på msn er fordi at jeg har matteprøve i morgen og øver. om du lurte altså)

Skrevet

ja, kan jeg vel, enkelt det

Skrevet

heldig du!

Skrevet

Hehe, det var det jeg skrev mens jeg litt stakkato sang Trollmor med sine elleve små troll. Så jeg løy, det var ikke enkelt=/

Skrevet

hehe.. så kult. hehe.. ler.

det er forbausene lite som skal til før ting ikke funker lenger

Skrevet

Du er inne i en hektisk uke du nå ja.... :)

Ønsker deg lykke til med matteprøva i morgen. Dette går så fiiiint atte. :)

Lest litt idag jeg også, men gir fort opp, siden historieboka er "bånn i bøtta " Skjerpe meg ja! :)

Skrevet

historie har jeg neste år. det er sånn fag jeg må lese masse i.

men takk for lykke til delen. har ikke begynt på siste kapitel enda.... treige meg.

Skrevet

bæ bæ lille l am har du npoe ulll. jaja kjære barn jeg har kroppen full søndagsklær til mor og søndagsklær far og to par strømper til bitte lille bror

hehe umulig å skrive noe anna enn teksten fant jeg ut og jammen ble det litt surr da også. det var faktisk vanskeligere enn antatt

Skrevet

hehe.. morro dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...