Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 I mitt neste liv vil jeg være en hunnbjørn! Hvis du er bjørn kan du sove hele vinteren. Før du går i hi må du spise til du kan trille. Hvis du er en hunnbjørn føder du to barn på størrelse med en valnøtt, og det mens du sover! Når du våkner er de halvvoksne, bløte og kjempesøte. Hvis du er en bjørn, forventer din make at du grynter når du våkner. Og han forventer at du har hår på bena, dårlig ånde og overflødig kroppsfett. Jepp, jeg vil være en bjørn! -ukjent-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå