Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Jeg slutta å amme i januar 2007, altså over et år siden. Likevel har jeg flust med melk! Jeg sjekker ca en gang annenhver mnd eller sjeldnere ved å klemme litt, og da står strålen for å si det sånn... En annen ting: dere som hadde bekkenløsning, hvor lang tid tar det før det går over? Småen her er 22 mnd og jeg sliter fortsatt... Etter å ha sittet lenge sliter jeg med å reise meg og å gå...
2smågull Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 er vel bare ett par mnd sia jeg slutta å amme. men den ene puppen lekker som en sil enda. bekkenet ser visst ikke ut til å bli bra. minsten blir ett år i mars.så vi får vel bare ta tia til hjelp..
Sjefsmegga Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Slutta for over 3 mnd sia...lekker enda litt...jeg kunne presse ut et par dråper 4 år etter jeg slutta å amme eldstemann..
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Sluttet å amme for over et og et halvt år siden,, men fortsatt kan jeg klemme ut en liten dråpe av puppene nå og da. Bekkenløsning har jeg fortsatt og tuppa er 2 år om akkurat en mnd
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Jg sluttet å amme i juli 2006. Til julen som var nå var det slutt på melken. Altså 1 år og 5 mnd etter ammeslutt.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 ca. 24 timer... Kunne klemme ut en dråpe nå og da ca. 1 år etterpå med 1. mann, men ikke noe etter 2. mann
**Min nydelige Milla** Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Er ikke mye melk igjen, noen uker etter jeg sluttet, men noe kommer det ut om jeg klemmer.. Jeg hadde bekkenlåsning og løsning, og gikk til kiropraktor hele svang.sk. Har ikke kjent noenting etter fødsel, snart 8 mnd siden, men nå begynner jeg å få litt vondt igjen. Må komme meg til kiropraktoren. Æsj.. Hvorfor går dere ikke til behandling, eller får hjelp til å få ting på plass??? Dere burde jo ikke gå rundt å ha vondt, år etter fødsel, når det finnes hjelp... Man må sette helsa først
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2008 Jeg gikk til kiropraktor, men etter 8 behandlinger hadde jeg så vondt som jeg aldri har hatt før... Har også vært på ryggskole da jeg hadde 3 prolapser etter å ha feilbelastet ryggen pga bekkenløsninga. På den tiden var ryggen værre enn bekkenet så jeg merket ikke bekkenet på samme måte.. Nå er derimot begge deler like ille. Det ble slik midt i eksamenstider før jul, så jeg ringte ned og fikk resept på sterke smertestillende. Dette funket jo bra, så jeg hadde ikke noe særlig vondt da, så jeg glemte å kontakte lege igjen for å sette opp time. Nå går jeg jo ikke på smertestillende mer og merker GODT at kroppen ikke samarbeider. Skal ringe for å få time imorgen, for jeg klarer ikke fortsette slik det er nå. Er ikke videre interessert i å gå på smertestillende heller, men nå gjør jeg igrunn hva som helst for å klare å stå opp.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå