NyttNick Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Frøkna har vannkopper og hun klør så inderlig i skrittet. Noen tips om hvordan vi skal overleve natta? Vi begynner å bli desperate.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Uff da. Har dere prøvd potetmel? Kan lindre godt. Ellers er det hvitvask og eurax, kløstillende som kan hjelpe.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Har du mesoft kompresser i huset? Eventuelt andre kompresser? Dynk de i vitvask og legg de i skrittet. Forferdelig når de får på slimhinner:(
ano`num *17.03.10* Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Hva med potetmel? Blir brukt på såre barnerumper. Kanskje det kan stilne kløen etter vannkopper også?
NyttNick Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 Har ei salve som kan brukes i slimhinner,men ser ikke ut som det hjelper. Har ingen hvitvask.Kan prøve potetmel. Huff,hun har bare sovet en halv time siden´jeg la henne.
Gulosten™ Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Var akkurat like desperat for nøyaktig ett år siden. Hadde hvitvask, Eurax, Mesoft dynka i diverse greier, paracet til og med, det eneste som funka til slutt var potetmel.... Bare legg henne naken på et håndkle og strø utover. Lufttørk. Ha på en tett pysj om du kan, og hell litt nedi bleia og inni pysjen etter at du har tatt på pysjen også! God bedring, dette er helvete for store og små. Det går faktisk an å dra på legevakta og få kløstillende middel (antihistaminer), hadde jeg visst at det gikk an da Soff var sjuk hadde jeg gjort det.
NyttNick Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 Prøvde potetmel men funkka ikke. Hún ville være uten truse og bleie. Har ikke muligheten til å dra på legevakta idag Nå har hun roet seg ned.Jeg stryker henne med papir. Desperat nå ja når jeg skriver og pleier samtidig..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå