Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff, jeg vil gi deg en klem og kjenner at jeg heier på at dette er helt vanlig.

 

Jeg heiser fane(n) og går litt i tog for deg jeg nå, fo her sitter jeg i uke 30 og hadde ikke likt store forandringer kjenne rjeg. Lykke til, og mange klemmer til deg og magen din!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper alt er ok, Tillab, men er det ikke så ok så skal du se det ordner seg likevel... Lykke til, krysser fingre.

Skrevet

tenker på deg...ikke noe morro når det er sånn..

Skrevet

tenker på deg.. håper alt er fint!

Skrevet

Lurer på hvordan det går med deg. Håper på gode nyheter og velstand. :)

Skrevet

Håper alt er bra med deg og mini i magen :o)

Skrevet

tenker på dere og håper det går bra med deg og lille

Skrevet

Jepp, lurer jeg å på? Lykke til ihvertfall.

Klem

Skrevet

Tillabsen har fått vonde kynnere, hovnet opp i fjeset og føler seg kjempeuvel..

 

Så hun er utkommandert til lege for BT og urinprøve..

Skrevet

for og helde ill på bålet (kan man si de?)

 

så har hun nok vært stressa for hun har ikke logget seg av msn... og det ligner ikke tillab

Skrevet

Bekymra her nå.

 

:) håper du er tilbake snart i fin form!

Skrevet

Hun er sikkert ikke tilbake på noen timer.

Hun må sannsynligvis sjekke barnet først(ctg) , da blir det ofte å ligge der til resultatet er tilfredsstillende (i følge en lege) ta Bt, urinprøve. Samtale med lege og sikkert UL. Er normalt. Tok det noen ganger, minimum 5 timer tok det på denne tiden av døgnet.

 

Med stram mage som ikek slipper så skal man igjennom hele greia. Om ikke er det uansvarlig av legene. Det er et tegn som tilsier at ting skal sjekkes opp.

Stort sett er alt bra, men det skal sjekkes opp ja.

Skrevet

Det heter helle bensin på bålet :)

Kjempeviktig å få sjekket sånt..

Fikk selv svangerskapsforgiftning i siste svangerskap..

Venninna mi og jeg gikk gravide samtidige og hun fikk også d. Til meg tok d lang tid før d utviklet seg, men til henne ble d hastekeisersnitt på 2 dager. Fikk 2 bittesmåe barn vi to samtidig. Hun fordi hun var i uke 31, jeg fordi jeg hadde hatt det lenge og snuppa ikke fikk tilstrekkelig næring..

Men det gikk bra med oss begge :)

 

Skrevet

ingen som har hørt noe? håper virkeli alt er fint og at hun kommer tilbake med gode nyheter!

Skrevet

Håper alt er bra med deg tillab...

 

 

Skrevet

Hvordan gikk det med deg?? håper alt er bra

Skrevet

noen som har hørt noe??

Skrevet

Har svart ganske mange ganger nå;)

 

Alt fint! Var litt småtterie av uidentifiserbar art samt en sinna UVI...

Møøøøe bedre i dag!

Skrevet

så fint at det gikk bra!!!!! :o)

Logget meg akkurat på, og det første jeg tenkte på var hvordan det hadde gått med deg :o)

Kjempefint at det ikke var noe alvorlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...