dritgrei hei hei! Skrevet 2. mars 2008 #26 Skrevet 2. mars 2008 uff, jeg vil gi deg en klem og kjenner at jeg heier på at dette er helt vanlig. Jeg heiser fane(n) og går litt i tog for deg jeg nå, fo her sitter jeg i uke 30 og hadde ikke likt store forandringer kjenne rjeg. Lykke til, og mange klemmer til deg og magen din!
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #27 Skrevet 2. mars 2008 Håper alt er ok, Tillab, men er det ikke så ok så skal du se det ordner seg likevel... Lykke til, krysser fingre.
Reflexia Skrevet 2. mars 2008 #28 Skrevet 2. mars 2008 tenker på deg...ikke noe morro når det er sånn..
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. mars 2008 #29 Skrevet 2. mars 2008 tenker på deg.. håper alt er fint!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2008 #30 Skrevet 2. mars 2008 Lurer på hvordan det går med deg. Håper på gode nyheter og velstand.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. mars 2008 #31 Skrevet 2. mars 2008 Håper alt er bra med deg og mini i magen )
silhah og emilie Skrevet 2. mars 2008 #32 Skrevet 2. mars 2008 tenker på dere og håper det går bra med deg og lille
Cat.68 Skrevet 2. mars 2008 #34 Skrevet 2. mars 2008 Jepp, lurer jeg å på? Lykke til ihvertfall. Klem
du og jeg og vi to Skrevet 2. mars 2008 #35 Skrevet 2. mars 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/137023718
*ale* Skrevet 2. mars 2008 #36 Skrevet 2. mars 2008 Tillabsen har fått vonde kynnere, hovnet opp i fjeset og føler seg kjempeuvel.. Så hun er utkommandert til lege for BT og urinprøve..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mars 2008 #37 Skrevet 2. mars 2008 for og helde ill på bålet (kan man si de?) så har hun nok vært stressa for hun har ikke logget seg av msn... og det ligner ikke tillab
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2008 #38 Skrevet 2. mars 2008 Bekymra her nå. håper du er tilbake snart i fin form!
Dailis Skrevet 2. mars 2008 #39 Skrevet 2. mars 2008 Hun er sikkert ikke tilbake på noen timer. Hun må sannsynligvis sjekke barnet først(ctg) , da blir det ofte å ligge der til resultatet er tilfredsstillende (i følge en lege) ta Bt, urinprøve. Samtale med lege og sikkert UL. Er normalt. Tok det noen ganger, minimum 5 timer tok det på denne tiden av døgnet. Med stram mage som ikek slipper så skal man igjennom hele greia. Om ikke er det uansvarlig av legene. Det er et tegn som tilsier at ting skal sjekkes opp. Stort sett er alt bra, men det skal sjekkes opp ja.
Saftsuse 84 Skrevet 2. mars 2008 #40 Skrevet 2. mars 2008 Det heter helle bensin på bålet Kjempeviktig å få sjekket sånt.. Fikk selv svangerskapsforgiftning i siste svangerskap.. Venninna mi og jeg gikk gravide samtidige og hun fikk også d. Til meg tok d lang tid før d utviklet seg, men til henne ble d hastekeisersnitt på 2 dager. Fikk 2 bittesmåe barn vi to samtidig. Hun fordi hun var i uke 31, jeg fordi jeg hadde hatt det lenge og snuppa ikke fikk tilstrekkelig næring.. Men det gikk bra med oss begge
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. mars 2008 #41 Skrevet 2. mars 2008 ingen som har hørt noe? håper virkeli alt er fint og at hun kommer tilbake med gode nyheter!
3 rosa og en blå Skrevet 3. mars 2008 #43 Skrevet 3. mars 2008 Hvordan gikk det med deg?? håper alt er bra
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #45 Skrevet 3. mars 2008 Har svart ganske mange ganger nå Alt fint! Var litt småtterie av uidentifiserbar art samt en sinna UVI... Møøøøe bedre i dag!
Saftsuse 84 Skrevet 3. mars 2008 #46 Skrevet 3. mars 2008 så fint at det gikk bra!!!!! ) Logget meg akkurat på, og det første jeg tenkte på var hvordan det hadde gått med deg ) Kjempefint at det ikke var noe alvorlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå