enik<3M06&L08<3 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 hvilke kjønn har dere. Jeg har en gutt, og venter en gutt til...
Trulte76 Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 jeg har to jenter..vet ikke hva nr 3 blir (men den har en annen far en de to jeg har fra før)
Gulp Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har en gutt, og venter en jente på sankthansaften:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2008 grunnen til at jeg spør er at jeg er den første i denne familien som "bryter linja" alle andre har gutt først og jente etter på.. hehe.. kanskje fordi jeg har 2 forskjellige fedre da men... morsom og vite uansett hva dere har:)
Kjærlighet <3 Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har ei jente og en gutt fra før. Hva det er som gjemmer seg inne i magen denne gangen vet vi ikke enda, men jeg har en liten jente følelse. så vi får se, gleder meg til ul om 4 uker:-D
Trulte76 Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 det som er litt gøy her er at han har en sønn fra før..så en av oss vil uansett ha av begge kjønn og den andre kun av samme kjønn :)biologisk sett da
enik<3M06&L08<3 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 hehe.. det som er har da, er at samboer har en sønn fra før, og jeg har en sønn fra før. og nå blir det en gutt til... blir ensom med innover tiss her jeg, hahaha.. tilogmed begge bikkjene er hand bikkjer.. hihi
april08baby Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Vi har en gutt fra før (2år) og venter en gutt nå. Gikk rundt med en jente følelse, men den ble avkreftet. :-) Synes det er gøy med to gutter. Håper og tror de vil ha stor glede av hverandre.
Trulte76 Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 hehe jaja er jo bare sånn det Jeg har en sterk følelse på jente uten jeg har vært på UL enda da..så kan jo være en gutt også da.. Da blir sambo ene alene i perioder siden han ikke har omsorgen for sønnen.og han er her bare av og til Så har vi ei ho katt, jeg to jenter..og visst denne også blir jente så blir vi ganske så sterke ja hihi.. Jentene mine ønsker seg en lillebror for da blir vi likt i familien..3 gutter og 3 jenter hehe..men de blir glade for ei lillesøter også da sier de..de tenker vel hva som er mest "rettferdig" hehe
allegodetingertre Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 Har jente og vil ikke vite hva neste blir på ul.
Sikkertforgammel Skrevet 2. mars 2008 #14 Skrevet 2. mars 2008 Jeg hadde en gutt og to jenter fra før, og samboer hadde ei jente fra før, så fikk vi en gutt sammen i feb 06, og vi venter ei jente nå i juni =) . Så her er det huset fullt!! =) Glade i unger vi hehe... Men etter denne er det stopp!!
Phantom´ Skrevet 2. mars 2008 #15 Skrevet 2. mars 2008 Har vært i mindretall jeg og... Har to gutter, mann og en hann-katt... Men nå kommer jenta.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. mars 2008 jeg sa en gang at jeg aldri skulle gi meg før jeg fikk en jente.. hatt lyst på det siden jeg var lita, hehe... ikke missforstå... elsker gutta mine:) men hadde vært moro og ha begge deler, hehe.. men jeg trur ikke det blir mer enn et forsøk til altså, hehe.. da har vi liksom 4 unger når alle er her, og det trur jeg jaggu holder får meg.. hehe
Joikaboll@ Skrevet 2. mars 2008 #17 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har jente, gutt, gutt, gutt og venter gutt.
Tredjemann på vei :D Skrevet 2. mars 2008 #18 Skrevet 2. mars 2008 Har en gutt som ble 2 år i november og venter ei jente i mai/juni:-)
vimsan Skrevet 2. mars 2008 #19 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har jente, han har gutt og vi tror dette blir ei jente til:-)
zethaline Skrevet 2. mars 2008 #20 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har jente,gutt,jente og nå kommer det en gutt.Synes det er litt artig ;-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. mars 2008 #22 Skrevet 2. mars 2008 Hei Har en gutt og en jente fra før. Og vet ikke hva som kommer nå. Er veldig tidlig enda..
hot-mama Skrevet 3. mars 2008 #23 Skrevet 3. mars 2008 Venter gutt nr 3 (med samme far). Leste et sted at det var 70% mulighet for at barn nr 3 ble samme kjønn (dersom du har 2 av samme kjønn fra før, med samme far).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå