nicknavn Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Kom hjem etter en barnefri helg og svigermor har tatt seg til rette med å henge opp bilder, leita frem lysstaker som var lagt bort, rydda i skap og skuffer, organisert i kjøkkenskap, slik at jeg ikke finner noen ting. Aner ikke hvor hun ellers har vært å sett, men regner med at alt er gjennomsøkt nå. Jeg og gubbben min, syns at det litt vell på kanten til hva hun kan ta seg friheter til. Hun kunne spurt før hun bare setter i gang. Men dumme meg sa ingeting om at det ikke var greit, for jeg ble så perpleks. Men har allerde begynt å organisere tilbake til det gamle.
Tomine is my star Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Hadde eksplodert om dette var noe min svigermor hade gjort!!! Ikke engang mamma har noe med å rydde eller fixe noe hjemme hos meg..... Moren min styrer på den måten hos broren min og dama hans..men de syns det er geit! Når de var på ferie hadde hun malt kjøkkeninnrednigen deres,når julen kommer vasker hun og pynter til jul...samme til påske...er helt rystet over at broren og dama syns dette er greit...
♥sebastian3003♥ Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 ja den var litt vel frekt, men hva kan man si uten å virke utakknemlig.
Odine! Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Hvis dere ikke snakker med henne, så er sjangsen stor for at det skjer igjen. Takk henne for at hun er så snill, men dere vil gjerne rydde skuffene deres selv, og selv velge hva som skal være på veggene. Når hun er barnevakt hos dere skal hun ikke jobbe og slite, men kose seg med barnebarna.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Ja, hun har tatt seg til rette. Har en svigermor som kan gjøre slikt selv, men hun mener det godt og det er ikke for å kritisere oss. Bruker å la sånne ting ligge, men sist sa jeg at det var supert at hun hadde vasket skuffer og skap men vi har litt problem med å finne ting igjen.
Bettybu Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Det eneste jeg syns er ok at min mor gjør er å legge sammen vasketøy, og sette inn i oppvaskmaskinen, for det er drittkjedelig!! Hadde svigermor omorganisert.hadde jeg blitt MEEGET sur!!
Dailis Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Jeg er da en av de som er sjokkert over svigermorhetsen på disse sidene og sikkert ikke ønsket som deltaker i tråden her. Men jeg synes dette er en voldsom reaksjon da. Men kanskje fordi vi ikke har hatt en barnefri helg siden vi fikk barn for 8 år siden. Og når dere er så heldige at de passer barna deres, tom hos dere, og de prøver å gjøre noe ekstra. Ja da skjønner jeg ikke reaksjonen deres. Dere er faktisk heldige. De prioriterer å bruke en helg for å gi dere en frihelg. Skjønner at dere selv ønsker å velge hva som henges opp på veggen. Men om hun har vasket og funnet frem noen lysestaker.....Og så??? Smaker litt av "ta Svigermor" dette her også synes jeg......
M-N & sassy-susie Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 hehe.. her har vi det sånn temmelig ofte... faktisk idag åsså! hadde spist middag å vi rydde sammen av bordet, når eg går på do, endre ho på duken å lysestakan å det som står på spisebordet.. sånn at det står sånn ho like istede mange ganga eg ikkje finn det eg lete etter da ho feks har tatt ut av oppvaskemaskina, å istede satt ting der ho like å ha dt!
Lille søtnos Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Jeg ville ikke likt det om det så var min egen mor som gjorde det...
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Det er sikkert godt ment, så jeg synes det er bra du ikke "kjeftet" på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå