OhBaby! Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 åh,ejg er så lei av å ha jallamsn til maccen min!! jeg vil ha den alle med pc kan ha! så jeg får avloggede meldinger etc etc.. og det går syyykt treigt å laste ned motatte filer m.m...
Phantom´ Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har Mac. Min "MSN" heter Adium. Vet ikke om det er den du bruker, men min fungerer i alle fall utmerket...
HEMMELIG!!! Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Min også... Men har egentlig ingen peiling, så er ikke meg som har lastet den ned...
OhBaby! Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2008 jeg har microsoft sin mac msn.. vet at adium og mange andre går,meen jeg vil ha vanlig live messenger som de som ha pc haaaaar...hehe.. syte syte syte.. men,går det ikke får det bare være jah!! for jeg eeelser min mac!!
Phantom´ Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Får skaffe deg en pc i tillegg da... bare til msn... :-)
OhBaby! Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 hehe,ja,ikke sant!!! hehe.. høres jo ut som om jeg er en fjortiss som ikke klarer meg uten fancy msn..hehe.. men det er jeg da ikke. overlever det vettu! lurte bare på om det var noen som fikk til å bruke windows live msn til mac.
HelenFlores Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 MSNmessenger er MSN tilpasset Windows, og de har rett og slett ikke brydd seg med å tilpasse den ordentlig til MAC. Så anbefaler som de andre her å laste ned en annen messenger fra en annen leverandør...
OhBaby! Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2008 nei,jeg vet det, og jeg har messenger for mac på maskina,men jeg liker den ikke.. og har lastet end adium ++++ men likte de ikke,synes de var jalla. jeg er bare tverr..hehe
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Det går an å kjøpe et eller annet så du kan bruke mac'en din som en pc. Altså bruke vanlige pcprogram. Husker ikke hva det heter, og vet ikke hva det koster. Men det går sikkert an å finne ut på internett eller noe.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Fant denne linken om det: http://www.apple.com/getamac/windows.html
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Vi har microsoft messenger og det fungerer strålende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå