Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Etter bruddet med samboeren vurderer jeg å reise hjem til føde stedet mitt for å få hjelp og støtte i denne vansklige situasjonen. Her jeg bor nå har jeg jobb, venner og barnehage plass. Har ikke lyst til å si opp BH da jeg regner med å flytte tilbake hit når jeg har kommet meg "på bena" igjen. Kan jeg beholde den hvis jeg fortsetter å betale på den? Det er en komunal barnehage
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Vil no tru du får beholde den så lenge du betaler for den.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Den skal du nok beholde, så lenge du ikkje seier den opp og så lenge du betaler:)
Gjest anouschka with Love Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Den kan du kanskje leie ut så slipper du å betale de månedene dere ikke benytter den. Hør med kommunen/private barnehagen :-).
Gjest anouschka with Love Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Åja, stod den var kommunal . Kommunen kan leie den ut den perioden dere er borte, mente jeg å skrive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå