mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Han har hatt høy feber i 3 dager nå....Ligget på 40-41. Og jeg bruker ikke å være spesielt hysterisk, men allmentilstanden hans ble bare dårligere og dårligere. Til slutt lå han bare i armene mine og rullet med øynene. Da ble jeg litt hysterisk.......Er av den oppfatning at legevakt er ment for livstruende skader og sykdommer. Men nå følte jeg det var på tide å sjekke lille Knerten. Og etter et stikk i fingeren og en sjekk hos legen så viste det seg å "bare" være bronkitt.... Så da er vi i gang med antibiotika (æsj) Men sånn går nu dagan....
Plutseliten :) Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Stakkars lille Knerten og mamman hans. Skjønner godt du ble litt hysterisk. Og bronkitt er ikke bare det da....han har sikkert følt seg skikkelig dårlig før det ble det. Bra dere er i gang med antibiotika,da er han raskt i god form igjen. Og du....om han reagerer på medisinen som minstemannen her,med maaaaange bleieskift....så var det eneste som funket Inotynol God bedring!! Trøsteklem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Uff da.....ikke noe godt med bronkitt! Håper medusinen virker raskt og at formen stiger i takt med solstrålene på himmelen om dagen:-) Nå er det vel igrunnen nok sykdom for i år hos dere også!!! God bedring!
Superlis Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Håper det går bedre med lille knerten,syke barn er fælt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå