Gå til innhold

mensenlignende smerter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ikke gravid for første gang,men kan ikke huske å ha dette før....godt mulig men...

gått å hatt mensen lignende smerter hele helgen.

noen andre som har kjent noe til dette?

jeg er 13+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde konstante menssmerter frem til ca uke 10 tror jeg, men de kommer og går enda... Noen ganger sterke, andre ganger bare svak murring.

Tenker dette er normalt og at den lille vil ha mer plass=)

Jeg er 13+1

Skrevet

tusentusen takk for at du ville svare meg.

jeg har en litt spesiell lege historie bak meg,og vet dette er siste gangen jeg skal prøve å få barn,blir veldig redd for å miste da. tidligere har jeg vist jeg kunne prøve igjen om det gikk galt,men ikke nå.

Skrevet

Hei =)

Jeg har akkurat lagt 24 fullgåtte uker bak meg og det hender at jeg fortsatt for disse mensmurringene som det snakkes om her. Jeg blir også litt smånervøs hver gang det kjennes ut som at mensen kommer, men det går som regel veldig fort over. I følge all info jeg har lest er det jo voksesmerter som forårsaker disse mensmurringene =) Og det er jo bare kos at det vokser der inne i magen, sant?

Skrevet

jada det er fint det,men klarer ikke roe meg helt.

merkelig hvordan reaksjoner man får å alt dette,men man blir bekymret dessverre.

Skrevet

skjønner at du er bekymret, men det går nokk bra skal du se:) det er nokk vokse smerter, jeg har hadd mens smerter i noen dager nå, i morrest kunne jeg kjenne livmoren, det har jeg ikke tidligere, er 13+2

Skrevet

heisann. Er lett å bekymre seg for den lille, er litt av et ansvar vi har og jeg tror at morsfølelsen kommer samtidig som testen viser positivt jeg!

Jeg er i uke 18+3 og har hatt mensmurringer helt fra starten av og har det enda, spesielt på kvelden. Er mye som skjer så vi får tenke at det er et positivt tegn på at det vokser.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Det er som de skrive over her helt normalt. Det er livmora di og bekkenet som gjør plass til den lille spiren din.

Har selv mistet flere ganger så var veldig var på dette. OG når de da endelig forsvant var jeg supernærvøs for at spiren hadde sluttet å vokse.

MEN nå er jeg snart 25 uker på vei og har erfart at disse murringene kommer og går litt i hytt og pine. Det gjelder forsåvidt alt av symptomer. OG alle svangerskap er ulike :-)

Håper du klarer å nyte denne tiden i stedet for å bekymre deg så mye :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...