Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Vil bare si at jeg er kjempe fornøyd!!! Skal begynne på 3 brettet snart. Ikke noe tull.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 jeg er og veldig fornøyd med cerazette:) godt det var flere enn meg...er ganske slaktet den pillen hehe:)
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Så bra at den funker for noen...funket ikke for meg:o/
1jente+1spire Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 jeg også digger pillen:D slipper jo mensen og gode greie:D:D
lykkelig73 Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Jepp! Jeg synes den er super:-) Har brukt den siden august.
Willy Wonka Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Fungerer fint her også. Hadde mensen en gang etter at jeg startet..nå har det uteblitt helt. Ingen bivirkninger ellers..
november26 med liten prinsesse Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 gikk på den da jeg ble gravid og tok den slik jeg skulle, ALDRI glemt en pille!! må også sies at det ble oppdaget store celleforandringer på livmoren min undersvangerskapet og de er der enda!! hadde ingen tegn til det før jeg begynte med cerazette.. kan være en tilfeldighet men... var også fornøyd med den før dette... ;o) men nå er jeg litt mer skeptisk.. :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå