Mine <3<3<3 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 kan noen være så snill å hjelpe meg med å ramse opp alle stedene i sentrum av oslo som selger ilse jacobsen støvler??? vil så gjerne ha, og finner ingen i nærheten av der jeg bor som selger disse, så jeg har funnet ut at jeg likså godt kan reise med buss til oslo og kjøpe der.. men er ikke så kjent der, så trenger litt hjelp liksom.
Vårenzia Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Hva med nettbutikk? Hvilke skal dere kjøpe?? http://boots.mystore.no/ds_product_info.php/products_id/66
petite fleur Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg var på en skobutikk i Oslo i fjor og prøvde ilse jacobsen-støvler, den lå på Byporten kjøpesenter som henger fast i Oslo S. Husker dessverre ikke hva skobutikken het.
pkv5 Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 De selger støvlene i veskebutikken som heter Katharina. Er ikke kjent i Oslo, men du kan gå inn på gulesider og søke på Katharina og Oslo..De selger de på nettet også, men de er litt store i størrelsen, har hørt om flere som har kjøpt en størrelse mindre enn de bruker til vanligt. Jeg har både støvlene og regnkåpa, er superfornøyd..Hadde aldri trodd jeg skulle føle meg fin i regntøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå