Gå til innhold

I dag har mannen skutt opp en haug med raketter

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det var et fantastisk fint show. Nå har jeg forlangt de samme hjertene på bursdagen min så den som lever får se:) Noen som var på brudeshow i Moss i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What? Hjerteraketter? Det vil jeg ha når jeg gifter meg også. For det så!

Skrevet

Ja de var supersøte:) Du må spørre pent da vet du:):) Har rehabiliteringen gått bra??

Skrevet

Jeg er en (hva kan man kalle det) sentimental-romantiker og hjerteraketter hadde vært til å dåne av...Det er jo til hans beste interesse at han husker på LOPT til bursdagen..!! Hvem vil vel ikke ha en fornøyd kone? *rekker opp hånda*

Joda, rehabiliteringen (he he) har gått veldig fint. I all min iver pyntet jeg likesågodt til påske og fikk en lengre gåtur alene i det deilige vårværet.

Har helgen vært fin da? Bortsett fra prinsessene som ikke ville leke med dukkevognene.. ;-) he he..

Skrevet

Joda en helt grei helg hehehe. I går var mann og barn i Sverige og handlet mens mor vasket huset. Kan vel si det er rimelig jævlig her når jeg kun rakk 1. etg på alle de timene de var borte:(

I dag har vi vært 3 timer på eventyrfabrikken i bursdag. Det er jo i grunn ganske slitsomt så nå skal jeg faktisk snart legge meg hehehe dagen ble avsluttet med et fantastisk fyrverkeri så man kan jo ikke klage:)

Pyntet til påske??? Burde vært lagt inn du hehehehe

Skrevet

Åh! Det hørtes så koselig ut med det fyrverkeriet..

He he.. Men, 1. etg var jo ikke å forakte det heller.. da. !

Da tar du 2. etg neste helg da vettu !! ;-)

Nattaklem ! ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...