Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 og det var et fantastisk fint show. Nå har jeg forlangt de samme hjertene på bursdagen min så den som lever får se:) Noen som var på brudeshow i Moss i dag?
Tøysetipp Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 What? Hjerteraketter? Det vil jeg ha når jeg gifter meg også. For det så!
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Ja de var supersøte:) Du må spørre pent da vet du:) Har rehabiliteringen gått bra??
Tøysetipp Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg er en (hva kan man kalle det) sentimental-romantiker og hjerteraketter hadde vært til å dåne av...Det er jo til hans beste interesse at han husker på LOPT til bursdagen..!! Hvem vil vel ikke ha en fornøyd kone? *rekker opp hånda* Joda, rehabiliteringen (he he) har gått veldig fint. I all min iver pyntet jeg likesågodt til påske og fikk en lengre gåtur alene i det deilige vårværet. Har helgen vært fin da? Bortsett fra prinsessene som ikke ville leke med dukkevognene.. ;-) he he..
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Joda en helt grei helg hehehe. I går var mann og barn i Sverige og handlet mens mor vasket huset. Kan vel si det er rimelig jævlig her når jeg kun rakk 1. etg på alle de timene de var borte:( I dag har vi vært 3 timer på eventyrfabrikken i bursdag. Det er jo i grunn ganske slitsomt så nå skal jeg faktisk snart legge meg hehehe dagen ble avsluttet med et fantastisk fyrverkeri så man kan jo ikke klage:) Pyntet til påske??? Burde vært lagt inn du hehehehe
Tøysetipp Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Åh! Det hørtes så koselig ut med det fyrverkeriet.. He he.. Men, 1. etg var jo ikke å forakte det heller.. da. ! Da tar du 2. etg neste helg da vettu !! ;-) Nattaklem ! ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå