attpåklatt!! Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Har sett litt på dette og vurderer det.. Men, lurer på hvordan det er. Dyrt? Tungvindt å holde rent? Er dere fornøyd?
LizzyG Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Har det ikke selv, men det lille jeg har vært borti det, så er det tungvindt å holde rent, hvertfall hvis du tenker å frosta glass. Man ser så fort flekker og hvertfall spruter fra stekingen din;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 jeg har det... og jeg elsker det. på kjøkkenet i forrige huset vi bodde i,var det tapet. umulig å få bort flekker etter steking og sånt. dette er ikke frostet, men er hvitt på baksiden. kjempelett å holde rent. bare å vaske av med en fuktig klut om det har sprutet når du har laget mat.og så r det veldig pent da
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Vi hadde pleksiglass i leiligheten. Veldig greit å holde rent. Synes det er verre med fliser, fugene er ikke lette å holde rene. Vi betalte rundt 700 kr for to plater. En som passet over komfyren og en som passet over vasken. Da var det avrunda kanter og hull til feste.
2nj♥ Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Har det ikke, men holder på å bygge hus og der skal vi ha det Synes det virker veldig lettstelt, og ikke minst fint jeg.
attpåklatt!! Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2008 Hm.. ble vel ikke så mye klokere.. hehe! bobobaby.. det hørtes fint ut med hvitt på baksiden, hvor har dere kjøpt,og var det dyrt? Du har ikke bilde vel?
attpåklatt!! Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 Sauen. det hørtes jo ikke dyrt ut.. men pleksiglass, er det sånn som ikke er helt klart/blankt? Hvor kjøpte dere? Glassmester?
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Det er helt klart, ja. Det går jo an å tapetsere bak, dersom du vil ha en spesiell farge e.l. Vi kjøpte hos glassmester.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 det var i huset når vi kjøpte det. men vet kjøkkenet er levert av nord-ital. kan ikke være mer enn 3 år siden, da huset bare er 3 år gammelt. har ikke bilde, tar ikke noe bilde nå, (kjøkkenet er bombet etter middagen) he he.. men om du tar kontakt igjen en annen dag så kan jeg sikkert fikse bilde. : )
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 forresten, ryddet bare litt unna jeg.. send meg mailadressen din på pm da, så kan jeg sende bilde.
attpåklatt!! Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. mars 2008 Hehe, kjære deg... mente ikke du skulle fikse bilde nå! Ikke så viktig.. Får ringe til glassmester i morgen og sjekke litt! Har veldig lyst på dette! Synes det blir veldig stilrent med glass.. Vi har valgt høyglanset hvitt kjøkken, og omtrent ikke overskap, så har ikke så lyst å "rote" det til med for mye dill(les:fliser o.l) takk for hjelp jenter!!
attpåklatt!! Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2008 Du svarte visst samtidig som meg...har sendt deg pm! Snill du!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 jeg har også hvitt kjøkken. er utrolig stilig med glass ja.
ano`num *17.03.10* Skrevet 2. mars 2008 #14 Skrevet 2. mars 2008 Vi har det også, og jeg elsker det Er ofte veggene får seg en sprut. Både fra oppvasken og steking. Er bare å ta papir og tørke over. Kan vell ikke bli bedre Vi har et spesielt glass (og vistnok en dyrere type) så vi har et grønnaktig melkeskjær i det. Har tapesert bak, og det kommer frem på en litt nedtonet måte. Jeg angrer ikke på valget vi tok!! Nå fikk vi glassene da.... Siden pappa jobber med det. Hørte noe om at ord.prisen på den typen er enn va 6000kr. Men det er slett ikke nødvendig å bruke den type glass, utskjøringer osv som det vi har. En ting som er viktig er å være veldig tydelig når du tar målene! & når dere får tilbake tegningene for å sjekke.Hos oss bommen han som tegnet, og vi var for kjappe til å sjekke (sjekket bare målene i seg selv) så våre glass står egentlig ut/inn- Ikke at det gjør noe, siden begge sidene er like, men!
attpåklatt!! Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. mars 2008 Hehe,.. var akkurat innom der på okside.no. Og jammen ble jeg mer klar i min sak, fy så fint!!! :-)) Godt å høre at det er lettstelt!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. mars 2008 #17 Skrevet 2. mars 2008 sånn attpåklatt... da var mailen sendt. : ) lykke til med kjøkken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå