Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

poden på 2 år har ponny med sympatex. men de holder ikke på varmen. de skal liksom være varme,vindtett og ganske så vanntette.

i dag var det ca -4,litt vind ute. vi var ute ca 1 1/2 time, da vi kom inn var han kald på føttene:(

impregnerer skoene 1-2 ganger i uka..

hvilke sko vil dere anbefale til han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette har hendt noen ganger,så nå lurer jeg på om vi skal kjøpe nye sko til han.. han bruker disse skoene i barnehagen også..

Skrevet

Jeg har viking gortex til min gutt på 2 år. Han er god og varm på beina. Ikke alle skoene er like gode til å holde på varmen. Hadde ecco gortex i fjor og de var ikke varme. Men hadde også ponny med sympatex og han var varm med dem også. Men de skoene ble kjøpt i 2006.

Skrevet

vi hadde samme skoene/merket vinteren 2006-2007, de var vi kjempe-fornøyde med!

de skoene vi kjøpte nå,2007,var litt annerledes.. men på butikken mente de at skoene skulle være like bra!

hva brukte gutten deres i skoene?

vi har prøvd bare tynn ullsokk, ulvang sokker, tynn ullsokk + lester, men hjelper ikke..

kan de være for store til han..? de er ikke for små iallefall..

Gjest NydeIig
Skrevet

sorel, og har vært veldig fornøyd.

fant ikke butikk i norge på nettsiden deres, sorel.com men har nå kjøpt de i bergen så uansett

Skrevet

hva koster sorell skoene? hva bruker barna på bena? sokker,lester?

Gjest NydeIig
Skrevet

jeg betalte 250,- på 50% salg babyshop i bergen

vi bor i begen/england og ingen er kaldeste stedet i verden, men det har i periodevis vært minus 5 og minus 8 og da har det gått fint.

Skrevet

hadde klaget til butikken jeg... ponny er eurosko sitt eget merke, og de har ganske bra garanti ordning!

Skrevet

Ingen vits i å klage til butikken... Skal jeg si deg hvorfor?

Jeg har prøvd både ecco og ponny sine (likte ecco best, men p.g.a at de er så lette) Begge mine er alltid varme på beina, oppi har jeg en ulvangsokk rett på foten... Noen barn beveger ikke tærne når de går, de går veldig stivt inni skoa, disse barna er desverre alltid kalde på føttene :( Det blir bedre når de blir litt eldre..) Beveger man ikke tærne får man ikke varme i dem heller... (forstår du hva jeg mener?) Også hvis skoene er litt for trange, enten i lengden, bredden eller i høyden så kan barna bli kalde...

Skrevet

Jeg vil også anbefale sorel, har det til mine små. Har kjøpt dem på Coop sport, men jeg har også sett dem på G-sport. De jeg kjøpte kosta 450,- Har sett i bhg til de minste at det står mange sorel-sko der, og da jeg jobbet i ute-bhg selv var det de ungene med sorel-sko som var varm og tørr hele tiden ;o) Hadde da selv viking gore-tex og var iskald på beina, og det var ikke for at tærne ikke rørte på seg.... ;o), så i holder oss kun til sorel heretter.

Skrevet

Vi kjøpte skoene på obs som liksom skulle være best i test. Men de ble han kalde på føttene av. + at han kunne bli våte i dem. Så kjøpte vi Goretex ecco sko. De er vi kjempe fornøyd med. Utrolig gode sko:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...