Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...broren hans skal gifte seg i mai. Og han og den andre broren har lyst å finne på noke artig/en liten oppmerksomhet til broren sin på bryllupsdagen hans.

Men...vi er heilt blanke alle sammen..aner ikkje ka dei kan finne på..

ER DET NOKEN SOM HAR NOKEN IDEER??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med et fotalbum der dere får tak i bilder fra hele oppveksten hans??

Skrevet

Synge en sang sammens? skrive en bra tale? Ha strippeshow?

Skrevet

Takk for forslag!

Fleire?

Eg ser eg formulerte meg litt dårlig..

Det er altså snakk om at dei vil lage til noke under bryllupsfesten. Noke litt meir enn ei tale, gjere litt meir "artig" ut av det. ;-)

Skrevet

En tale som en sketsj om du skjønner, hehe..... en dramatisert tale.

Skrevet

Tihi ... da gjør det seg kanskje ikke med strippeshow :-))

Skrevet

Gruppa Tungtvann som rapper under festen?

Skrevet

en artig framføring av livet hans med overhead

Skrevet

Hadde de filmkamera i barndommen? Hva med å klippe sammen en film? Eller evt bruke Powerpoint og lage lysbildeshow, og lese til? Det gjorde jeg i venninna mi sitt bryllup, var gøy det=)

Skrevet

Lage slideshow med bilder fra oppveksten hans og holde talen samtidig?

Skrevet

Hehe..nei...Kan hende besteforeldra hadde reagert litt negativt då ;-D

Skrevet

Kommer jo litt an på hvor "spreke" de er, men jeg og brødrene mine har alltid tatt en sang. Skrevet en på mange forskjellige melodier som vi har flettet sammen. Et vers om hver hendelse vi vil ta med. Til bryllupet vårt fikk brødrene mine med seg konene og hadde et teater (dramatiserte historien vår med en slags tegnefilm i døråpningen til selskapslokalet, hvor det var klippet hull til hodene deres), en svigerinne var forteller, en annen + bror var skuespillere, andre bror spilte piano og gitar og alle sang. Endte med at de sang refrenget fra sangen vår (begynner nesten å grine, jeg for det var så utrolig fint!!).

Ellers er en multimedia fremvisning med bilder, musikk og tale fint. Det er jo spesielt morsomt dersom man har en ramme på det hele. Hvis de eller brudgommen har en jobb hvor slike presentasjoner er vanlig... at man liksom kan linke det opp mot noe! ;)

Skrevet

Her var det mange gode forslag ja! Takker for det.

Fleire?

Skrevet

Lag en kasse på ca. 30 x 20 cm der er ca. 8 cm høy??

legg en flaske sjampanje og 2 glass derned, fyll med brudeslør, så det ikke flytter sig. Oppe på det ligges en liten plate, før lokket sømmes på ca. 2 cm over platen. På lokket lages en sprekk.

Esken pyntes, evt. males hvit med hjerter på??

Alle gjesterne får da en lapp (kan evt. ligge under tallerkenen) og blir bedt om å skrive en hilsen til brudeparret.

Gjesterne går opp og legger lappen i esken.

Brudeparret må først åpne kassen på deres første bryllupsdag, da kan de kose sig med sjampanje og mimre om dagen.

-skal selvfølgelig ikke fortelle hva der er i bunnen av esken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...