Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Jeg elsker egg og spiser to egg til frokost nesten hver dag, det er det første jeg tenker på når jeg våkner faktisk! Men nå som jeg har testa positivt har jeg begynt å lure på om jeg kanskje blir nødt å bare ha hardkokte egg? jeg liker de både hardkokte, bløtkokte og midt i mellom, men spiser for det meste bløtkokte.. Noen som vet om dette kan være farlig? er jo så masse en må holde seg unna nå når en er gravid, skikkelig frustrerende om eggene mine også skal bli tatt fra meg!hehe;) Håper noen har svar til meg:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har nå spise både kokt og steikt egg sist jeg var gravid og denne og ikke hørt egg skal være ille.. Jeg liker ikke bløtkokt egg jeg da så akkurat om det ikke er så bra har jeg ikke tenkt på, men kansje greit og bare gjennomsteke/koke for sikkerhets skyld?
Katsi Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 De skal vel helst være hardkokte ja. Legen min sa at det var så lite salmonella i Norge at jeg ikke trengte tenke så mye på det hjemme, men hvis jeg skulle utenlands måtte jeg passe på at eggene var hardkokt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå