smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hva betyr det? Noen som vet, prøvde på skravle men ingen svar enda...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 F står for feces og betyr at det er en avføringsprøve. Cal protectin kan være økt i avføringen hvis man har kronisk betennelse. Brukes f.eks i utredning eller oppfølging av sykdommene morbus crohn/ ulcerøs colitt, som er betennelsestilstander i tarm. Håper du ble litt klokere
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 ja fikk svar på skravle... blir ikke klokere før jeg har vært hos legen igjen trur jeg, men takk for svar ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå