Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 En ting er å være 17 år og ville ha barn, men jeg tviler på at jenter som ikke har hatt barn før, tror det er en hel del enklere enn det faktisk er. Så, helt ærlig, hvor gammel var du da du fikk lyst på barn og du følte du var klar? 17 år her, kanskje litt tidlig, men nå er hun jo her da, lille søtnosen min, og jeg ville ikke byttet ut dette mot noe i verden!;-)
Mamma Mirabell Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Har alltid hatt lyst på barn siden jeg var 13 år men følte meg ikke klar før jeg var 20 og fikk min første da:)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Har alltid hatt lyst på barn, men venta til jeg var 26. Ville reise og utdanne meg først, og det ville gubben også
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg var nitten, men det tok meg nesten ti år å faktisk få barn da.
Mom2Two Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 24 år da jeg seriøst fikk et ønske om barn. Jeg har alltid vært glad i barn og hatt lyst på barn, men jeg var 24 da jeg fikk et reelt ønske om egne barn. Alderen er forøvrig sammenfallende med alderen min da jeg ble gravid;-)
Mockanin Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Har hatt lyst på barn så lenge jeg kan huske. Men jeg har alltid vært bevist på at jeg ikke skulle få barn med hvem som helst og heller ikke før jeg hadde passert 20. Fikk min første når jeg var 22 år med en jeg hadde vært sammen med i 4 år. Da følte jeg at jeg var klar.
Sånn kan det gå Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Var 20 da jeg traff mannen min og vi bestemte oss fort for å få barn.
Gjest mphs Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har alltid hat lyst på unge,r når jeg ble stor. Jeg var den eneste i klassen som svarte ja da vi som 12 åringer ble spurt om vi ville ha barn. Men jeg hadde ikke lyst til å begyne prøvingen på å bli gravid før jeg var 26 år og møtte han jeg er gift med nå. Vi ventet likevel 4 år før vi begynte å prøve å bli gravide og fikk ikke vår første unge før jeg var 31 år.
Bøggly Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Hadde ikke lyst på barn før jeg ble 29. Men da var jeg klar ganske fort!
mai mammaen til to Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 jeg har hatt lyst på barn siden eg var en 17 år.. tenkte jo selvføleglig at eg måtte vente litt... men når eg var en 19-20 håpet jeg at drømmemannen skulle dukke opp sånn at jeg for alvor kunne få barn.. ente opp å bli mamma da eg var 24 år... er 26 år nå og venter nr 2
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 Jeg var 21 år. Men det er jo ikke bare til å sette i gang med en gang lysten melder seg heller. Selv om jeg rakk ikke å bli 23 år før nr.1 ble født.
dansejentes mamma Skrevet 2. mars 2008 #14 Skrevet 2. mars 2008 Veit at dette er som å banne i kirka, men jeg har i grunnen aldri hatt lyst på barn, men jeg syntes jeg måtte. Og etter første mann med en mengde diagnoser og en fødselsdepresjon gjorde det ikke saken bedre. Men så fikk jeg ny mann og følte at jeg måtte en gang til. Og denne gangen klarer jeg faktisk å glede meg over det. Det er 10 år mellom mine barn. Jeg fikk da jeg var 30 og 40.
winneboo Skrevet 2. mars 2008 #15 Skrevet 2. mars 2008 Rakk aldri å få lyst på barn før jeg fikk det..hehe..var 19 da jeg ble gravid. Nå er jeg 22 å har ikke lyst på flere barn per dags dato. Kanskje om noen år. Babyer er søte de, men når de vokser opp å får personlighet og kommer i trassalderen så blir verden et klarere sted når det gjelder å få barn. Har mange venninner som hadde sååååå lyst på baby når vi var tenåringer, å de nærmest kranglet om å passe datteren min da hun kom. Nå er det ingen andre enn besteforeldre som orker...heheh... Mange glemmer at de små søte babyene faktisk vokser opp
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #16 Skrevet 2. mars 2008 17 år her og! Det var da jeg allrede var gravid og ikke orket tanken på abort en gang, så da var jeg klar:) Angrer ikke, selvfølgelig ikke, og nå i ettertid ser jeg at jeg visste hva jeg gikk til:)
Mamma til snart 4 Skrevet 2. mars 2008 #17 Skrevet 2. mars 2008 fikk lyst på barn når jeg ble 18, tulla kom 3 mnd før jeg ble 20.
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 2. mars 2008 #18 Skrevet 2. mars 2008 Var vel 17-18.. ble gravid akkurat fylt atten.. er nå 22 og har tre prinsesser. angrer ikke ett sekund! =)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #20 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har visst siden jeg var 7-8 år at jeg ville bli mamma en gang, har alltid syntes at det å "passe barn" som jeg kjente det som på den alderen og litt oppover, var veldig fint, koselig, spennende osv. Fikk ordentlig lyst på barn da jeg var ca 20 år. Er 24 til sommeren og venter da nr 2 )
WP-TLogPeanut Skrevet 2. mars 2008 #21 Skrevet 2. mars 2008 Jeg var 21 da jeg oppdaga at jeg var gravid og ville beholde babyen Men rakk aldri å tenke at jeg har lyst på barn,og var klar for det Men ikke søren om jeg angrer
brooklyn Skrevet 2. mars 2008 #22 Skrevet 2. mars 2008 var 27 før jeg hadde lyst på barn, da hadde jeg funnet han som skulle være far til mine barn også, noe som er en ganske viktig faktor, ihvertfall for min del. Lille sjefen kom da jeg var 28. Det rev selvsagt i eggstokkene da jeg var rundt 20 og jeg så søte små babyer, men det var ikke så akutt at jeg ikke kunne vente til den rette barnefaren kom.. og VIPS, der var han!
Nusse_83 Skrevet 2. mars 2008 #23 Skrevet 2. mars 2008 var 18 år når jeg først virkelig kunne tenke meg å få barn, men jeg ventet til jeg var 23 og var ferdig med studiene og hadde fått fast jobb.. har ikke angret på det
FrøkenSprøken Skrevet 2. mars 2008 #24 Skrevet 2. mars 2008 Jeg fikk lyst på barn da jeg var TRETTEN! Ja, jeg vet at det er veldig tidlig, men det er helt sant! Heldigvis var jeg smart nok til å vente da. Jeg forstod jo at jeg ikke var gammel nok da. Jeg ble uplanlagt gravid da jeg var 18 (nesten 19), og ble jo på et vis glad, selv om jeg egentlig ikke ønsket barn på det tidspunktet. Jeg fikk mini det året jeg ble 20, og synes ikke at det var for tidlig. Har god økonomi, lager hjemmelaget og sunn middag hver dag, er ferdigutdannet allmenlærer om 2-3 år og har en flott unge, som ligger langt foran normalen både på det språklige, det emosjonelle og det motoriske. Men for mange tjueåringer er det nok alt for tidlig å få barn...
Spirevipp med go`gutten Skrevet 2. mars 2008 #25 Skrevet 2. mars 2008 Jeg var 21 år da jeg begynte å virkelig ønske meg barn. Så måtte jeg vente ett år på at samboer skulle ønske det samme, og to år til før je ble gravid, så jeg rakk å bli 25 før prinsen vår endelig kom :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå