kaos83 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 heisann:) lurte i grunnen bare på det:) jeg 01.10.83 han 24.11.8|1
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 får opp et lite ja på deg på det spm vennen!Masse lykke til.
kaos83 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Tusen takk:) håper du har rett:) hvordan går det med deg? klem:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 joda det går da.Er veldig sliten for tiden..får liksom ikke hvilt helt ut.
kaos83 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 uff da.. kanskje du skulle lagt deg fremfår å sitte her å spå da... hehe:) hvordan er det med gutten din?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Ja kanskje det,men da får jeg problemer med og sove i natt.Går mye bedre med gutten min nå ja..går på medesin som virkelig hjelper han.Noe som er bra.
kaos83 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 så flott:) håper snart alt ordner seg for dere:) klem:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Du har tenkt en del i dag her jeg.Får jo ikke ul termin til og stemme helt.Min termin er 29mai og ul 4 mai. Jeg hadde mensen den 15 aug 07 og ei uke fram.Men etter legene og ul så ble jeg gravid den 10 aug.Og da kunne jeg da ikke ha fått mensen. Og var på ul i følge legene når jeg var 18+5uker eller noe men mye mindre etter min termin..kanskje de tar feil av det og kjønnet og siden det er mye tidliger viss min stemmer. Min termin stemmte noe siste gang og.Da hadde jeg ul termin 2mai mens min egen var 3 mai. Er helt rar her ja.Holdt på og pakke sykehusbagen litt i dag.Og når jeg la ned i det blå skjønne hjemmereise settet til gutten fikk jeg ei følese at dette stemmer da ikke...blått liksom. Ser du noe ang termin datoene?
kaos83 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2008 hm.. får ikke opp noe konkret nei.. men jeg føler at 29 mai er mer riktig en 4 jeg også... og jente har jeg følt hele tiden.. har blitt noe usikker etter ul sa gutt, men har hatt veldig sterk jente følese:) men når d er sagt vet jeg om flere som har hatt mensen selv om de var gravid.. men, var ikke dere prøvere? testet ikke du på den tiden?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Ja mener veldig sterkt at min termin er den rette.Vi var ikke prøver nei..hadde jo nettopp fått en gutt vet du.Testet uti sept den gang..rundt den 17 tror jeg det var når mensen ikke kom.Vet at jeg hadde ubeskyttet sex den 4 sept...var i syden jeg og samboern og gutten.Og når mensen ikke kom da så testet jeg jo og fikk posetiv.
kaos83 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. mars 2008 hehe, okei;) missforstått litt jeg da:) uansett.. dette blir spennende;) du må holde meg oppdatert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå