Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 hei! hvordan går det med Milla og soving nå?? husker dere strevet så mye en stundt? men er det bedre? spiser hun grøt og middag? går det fint? jeg har fulgt deg siden bimme tider, og må si at du virker som en utrolig flott dame, alltid så ærlig, hyggelig, ekte og klok. heldige barn som har deg til mamma, tenker jeg! håper milla sover bedre nå
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Åhhh...ble helt rørt, jeg nå - tusen takk for snille ord, det varmer:o) Går bedre med legging om kvelden - der tror jeg nok rutinene jeg har styrt med har gjort susen...men det tok sin tid - siste fem dagene har hun lagt seg våken og sovnet uten en lyd - det er helt himmel! Nettene er ikke noe bedre, desverre:o( Hyl og spetakkel og bare fornøyd når hun får puppe hele natten;o/ Holder på å styre med fast føde og å kutte ned på nattammingen - men det er ikke så lett når hun har snudd døgnet på hodet ift mat - spiser mer om natten enn om dagen...men, men - det løser seg vel til slutt det også;o) Var så koselig å lese innlegget ditt, altså - gir deg en god klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå