Bærta å babyn Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 fortsatt usikker jeg, får vi tv 2 og tv Norge kun ved nytt kanalsøk i morra eller må vi "kjøpe" disse kanalene?
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Vi bestilte just viasat parabol... får IKKE tv2 og tvnorge :-( men heldigvis får vi de inn på vanlig antenne.. ikke like bra sigal som parabol men går helt fint =)
Bærta å babyn Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 de kommer på viasat i morra, men er ikke sikker på om jeg må gjøre noe eller om de plutselig kommer
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 får ikke tv2 og tvnorge med viasat nei....
Bærta å babyn Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 http://www.viasat.no/cm/2.10/2.162/1.5882 Neivell... har jeg misforstått noe veldig??
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Heisann Jeg jobber på VIASAT...Her er info om de nye kanalene som begynner fra morgen av. Alle som har gull pakken får de kanalene automatisk...men det vil stige litt i pris fra 1/5 pga. de nye kanalene. Det er nok å ha underholdningspakken for å få tv2. tv2 nyhetskanalen, tv2 filmkanalen og tvnorge....men dere må mest sannsynlligvis søke inn kanalene på nytt i morgen....
sveis Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Tror du må kjøre et nytt kanalsøk, men er ikke helt sikker. Kommer kanskje an på hvilken tuner du har..
Bærta å babyn Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2008 Tusen takk for et greit svar :-D
kanutteogkruttet Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Så kjekt å høre.... har lurt på dette en stund. Bestillte parabolpakke fra viasat før jul, og da sa de at de var i forhandlinger med de norske kanalene. sendte mail for ca. 1 mnd. siden angående dette men hadde ikke fått noe svar på det. Endelig klartbilde av tv2!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå