Gå til innhold

Klær til baby på barselavdeling??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta ks på Ullevål, og blir da liggende på barsel avdelingen og ikke på hotellet. Trenger man da å ha med klær og bleier og lignende til babyen, eller får man dette der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får alt du trenger til babyen,men klærne er godt brukt og noe utvasket.koselig å ha på babyen noen ordentlige klær,så hadde jeg vært deg. ville jeg tatt med noen bodyer og noen sparkebukser hjemmefra,

lykke til med keisersnittet.

Skrevet

Jeg skal ikke føde på Ullevål, men har nå planer om å ta med klær til småtten. Det er jo kjekt når babyen endelig er kommet å få bruke de små klærne som man har kjøpt inn. Vil ikke bruke de utvaska klærne de har på sykehuset. Bleier får du nok, men ville tatt med noen klær. Det er ikke så lenge man får bruke klærne, de vokser jo så fort utav de.

Alle andre stelleprodukter regner jeg også med at de har der, ellers bør de i alle fall opplyse om det.

Skrevet

får man ammeinnlegg på føden??

Skrevet

Nei, ikke noe ammeinnlegg å få på Ullevål, så vidt jeg kan huske. Men du kan kjøpe nede i den kiosken (eller hva den nå er vel hotellet/kaféen) eller ta med. Sikkert like greit å ta med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...