Ådæven Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hun har hatt noen litt ujevne ringformede utslett en tid på armene. Lyst rødt rundt og tørt i midten. legen sa det var sopp og ba meg smøre med daktacort krem. Men hvordan har hun fått sopp?? Glemte å spørre han om det. Hun er 6 mnd og veldig varm av seg, kan det ha noe å si?
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Det er ikke ringorm hun har fått da? Mener at legen kalte det en sopp??
Ådæven Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Ja, han sa sopp. Men ringorm er vel også en type sopp? Har hatt det selv for noen år siden
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Bare tenke at dersom det er ringorm kan det komme fra enten en hund eller katt babyen kan ha vært bort på? Evt sandkasse. Eneste soppen jeg kan noe om. Håper kremen funker!
Ådæven Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 Vi har ingen dyr og ingen andre har utslett og hun er så liten at hun ikke har vært i sandkasse osv. Håper det virker jeg også...og at det ikke er noe annt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå