MaraM Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hei! Jeg er gravid med termin i begynnelse av august og flytter i juni til Vinstra med mann og barn (18 mnd) siden mannen min har fått jobb der. Siden vi ikke kjenner noen i området hadde det vært fint å komme i kontakt med andre der som også venter barn i sommer/høst.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Hei! Jeg jobber der, bor bare 10 min kjøring unna. Har ei datter på 2,5 år og venter jente nr. 2 nå i slutten av juli. Hvor gammel er du og hvor kommer du fra? Jeg selv er 28.
MaraM Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Hei! Jeg er 31 år og er opprinnelig polsk, har bodd i Norge i snart 6 år. Bor for tiden i Tromsø men flytter som sagt sørover i løpet av juni. Har du lyst på videre kontakt kan du gjerne skrive personlig melding til meg her på bim:)
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Bare et lite tips! Det er en jente inne på forumet tvillinger og flerlinger som nylig flyttet opp til Vinstra. Ikke sikkert hun får med seg ditt innlegg her men hvis du kopierer det og legger det på tvillinger og flerlinger så kanskje hun tar kontakt.
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Hei Jeg har også flyttet til Vinstra til kjæresten min og venter barn i Juni Send meg en post da vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå