Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Sitter og ser på mange flotte senger rundt omkring, men har slått fra meg de dyreste. Synes IKEA har fine senger i forhold til prisen, de er ikke mye penere de sengene til 2000,- Noen som har erfaring med sengene til IKEA? Lyst på en hvitmalt sprinkelseng. Med en god madrass er de vel ikke dårligere enn andre senger?
Beama Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Har kjøpt hensvik sprinkelseng=) Virker kjempebra. Og utrolig greit att man kan ta av ene siden på sengen slik att den senere kan brukes til juniorseng og evt. en slags sofa/benk. Kjøpte springfjærmadrassen til ikea med overmadrass... virker kjempebra. Hadde samme type madrass til Andrea og hun sov som en drøm;)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Det er den jeg også vil ha, Leksvik er også fin men finner ikke ut om den finnes i hvit. Skal prøve å spare penger der jeg kan, heller unne oss litt luksus på andre ting
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Vi har hvit sprinkelseng fra IKEA og er kjempefornøyd. Er jo ikke den muligheten at man kan ta ut den ene siden men er fornøyd. Nestemann kommer uansett i september (eller august) og da kan jenta få juniorseng og minsten overta sprinkelsengen.... (ho er 18 mnd i september så kanskje litt tidlig å gå over til juniorseng???)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Vi har gulliver tror jeg, kosta vel 500, pluss madrass og overmadrass. Den er hvit, funker kjempefint:) Kjøper lik til lillemor i magen
BellaSuz Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Vi kjøpte Vivian sprinkelseng på salg på Barnas Hus til 799,-. Den er i hvit heltre og ser veldig pen ut :-) Ser de har salg på den senga med jevne mellomrom, så det er nok mulig å skaffe den. Ulempen med mange IKEA-senger er at de ikke er i heltre, men spon/laminat og er ikke like solide i lengden. Så det er smart å sjekke kvalitet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå