Gå til innhold

Noen av dere som har erfaring med salvie-te?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har skuffelsen over negativt AIH lagt seg for denne gangen og salvie-teen kjøpt inn. Kan jo ikke bare legge meg ned og deppe til neste eggløsning :) Her må det planlegges :)

Skal ringe Riksen i morgen for å avtale oppstart med IVF. I mellomtiden er det bare å prøve på egenhånd. Og da skal salvie-te prøves denne gang.

Hvor mye drikker dere pr dag? En kopp nok?

Når starte? Når mens kommer eller drikker dere bare dagene i forkant av el? Jeg vet at det IKKE skal drikkes etter el.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd salvie te i 2pp..er på den andre pp med salvie te..så vi får se om det funker..ikm 13.mars

Skrevet

hei hei!

Første pp jeg prøvde salvie te ble jeg gravid,men det endte i sa....Kan selvfølgelig bare være tilfeldig at det skjedde den mnd jeg drakk salvie te og ikke hadde noe med den å gjøre, men jeg velger å tro at det hjalp litt, om så bare psykisk så ga det jo hvertfall positivt utslag og vi fikk vite at vi hvertfall kan klare det (var da i 10pp og er i 15pp nå).

Jeg begynner å drikke teen så fort jeg får mensen. De første dagen har jeg ikke vært så veldig konsekvent men når det er sånn ca 2 uker til EL (har 35 dagers sykluser) drikker jeg en kopp hver dag og siste uka før EL prøver jeg å få i meg litt mer, et par kopper om dagen hvis jeg er flink:) Jeg pleier å fylle halve te silen ganske godt og la det trekke i 5-8 min. Itillegg smaker det litt medre med en liten teskje honning og kanskje noen dråper sitron (men ikke for mye sitron for ph'en må ikke

bli for sur nedentil!).

I tillegg så har jeg tatt slimløsende hostesaft tre-fire dager før EL.

De to siste pp'ene nå har jeg også tatt B6 tabeletter og e-vitaminer og det ser ut til å ha kortet ned på syklusen min med 3 dager allerde så jeg håper det snart vil gi utslag...

Masse lykke til fremover og hvis ikke det skulle funke med salvie te så ønsker jeg dere alt godt med IVF - det skal nok gå bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...