Gå til innhold

Noe av det samboeren kaller meg for....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får til stadighet høre at jeg har nerveproblemer, at jeg burde vært innlagt. Får til stadighet høre at jeg er psykopat. Blir ikke så altfor sjelden kalt for "ditt helvete" eller "ditt syke kvinnememenneske". Og det er bare noe av det "fine" jeg før høre omtrent daglig. Virkelig kosli!!!!!!!

Dette fordi jeg forventer at han skal bidra i hjemmet og hjelpe til, ikke bare ligge på sofaen med fjernkontrollen, avisa eller ligge å sove, for ikke å snakke om å prioritere kaffe og fotball hos kompisene...

Har virkelig stelt det i stand for meg selv da jeg har et barn i lag med han fra før, og venter neste om en måned......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja typisk..

Spar deg opp penger og flytt...

Så kan du jo begynne lete etter mr perfekt som så mange her inne skryter av å ha!

Skrevet

Hadde sambo kalt meg noe sånt hadde jeg reist på dagen. Du fortjener noe mye bedre enn han der og at han hjelper deg i huset skal bare mangle. Du får stønader osv hvis du bor for deg selv, du kommer til å klare deg godt med barna uten han. Og psykopat er han nok selv når han driver sånn. Banra har heller ikke godt av å høre hvordan han oppfører seg mot moren deres.

Skrevet

Heldigvis står det ikke på penger. HAr bare prøvd å tenke på at det helt sikkert bil bli bedre, at an en dag skal forstå at det ikke henger på greip.

Men begynner å innse at det ikke nytter. HAn er overhodet ikke interessert i å kommunisere og prøve å finne løsninger på ting.

Nei, heldig er dere som har stabile forhold, med menn som med litt tak i.

HI

Skrevet

ha respekterer deg ikke..du må ikke finne deg i å bli kallt sånne ting..jeg hadde blitt fly forbanna å kasta han på dør!!!

Skrevet

Du kan ikke finne deg i slik oppførsel fra han! Det høres ut som han er en syk psykopat, ikke du. Skal ikke råde deg til å gå fra han, men vet at jeg hadde flyttet/kastet han ut for lenge siden.

Håper det ordner seg for deg :-)

Skrevet

så kjekk samboer du har da!! Hadde jeg ikke funnet meg i..

Skrevet

flytt for deg selv stas opp deg og nytt hjem, be free!!!! her nettopp jeg gjort! venter om to måneder nå.. har aldri hatt det bedre!

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Jeg hadde kastet han ut eller flyttet selv, hadde ikke under noen omstendigheter godtatt slike "kallenavn".

Skrevet

HJELPE meg.Er det noe å tenke på,FLYTT eller HIV han ut.Du klarer deg fint alene,du får all nødvendig hjelp!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Skjønner ikke hvordan jeg i det hele tatt klarer å godta det. Er vel blitt en vane å få dette slengt mot seg omtrent daglig..

Moter meg mer og mer opp til å avslutte dette "forholdet".

HI

Skrevet

hva i all verden er det du finner deg i kvinne? du kunne jo like gjerne lagt deg på torget å sagt at her får alle sammen lov til å trampe, alle kan få trampe på meg. nei, jeg hadde tatt meg en seriøs prat med den mannen altså. slikt kan du ikke godta. hva om du begynner å gråte en gang da. å sier til han hvordan det får deg til å føle? shønner han ikke at det ikke går an å behandle personen man skal elske som mest på den måten? da hdde jeg gått fra han tror jeg. men ikke uten å prøve seffli. det er ikke låv å behandle folk slik.

Skrevet

uff a meg..Flytt ut.

Å slenge dritt hele tiden fører ingenting godt med seg...

Pakk sakene dine å si til han at nå flytter hans helvete,syke kvinnemenneske.

At det går ann.hva tror han at han oppnår med det der ...grrrrrrrrrrrrr.

blir så sinna!

Skrevet

kjære deg, du bør komme deg bort fra den mannen fort!! Ønsker du at dine barn skal vokse opp og tro at det er normalt å snakke sånn til deg? Hva om han går til det skrittet at han tyr til fysiske handlinger?

Kom deg der i fra nå når du ennå innser at du ikke skal eller bør behandles på denne måten, kom deg vekk før han får enda mer psykisk bånd over deg!!

Det blir ikke bedre!!

Hadde min mann snakket sånn til meg hadde han gått på hue og rævva ut på øyeblikket!!!!!

Skrevet

Blir virkelig oppgitt, ja... Alltid er det også slik at i stedet for å prøve å snakke ut om problemene, stikker han ut.. Nå har han igjen dratt....

Gjest Adrian blir storebror =)
Skrevet

AMEN!! kom deg vekk... eller finn en måte å gi han en skikkelig vekker på! ingen fortjener å høre sånne ting fra noen man er i et forhold med.... huff.. stakkar deg.. =(

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde kommet på den "vekkern" som hadde fått han til å forstå hva han holder på med.

Skrevet

Huff for en fæl mann, hvis det er noen som er psykopat i huset så er det han! Han tråkker jo skikkelig på deg :-S

Tja, en vekker kan jo være at du bestiller en time hos et familievernkontor. Og sier til han at det gjorde du fordi du føler deg tråkket på i forholdet, og sånn som han holder på så virker det ikke som han trives noe særlig heller.. Pluss at du vil ha orden i forholdet før nummer to kommer ut, verbal mishandling er ikke sunt for verken store eller små... Hvis han nekter så kan du argumentere med at da får han slutte med å kalle deg syk, og et helvete (huff at du orker det..). Eller, ta opp det han sier på bånd!!!! Og spill det av for ham. med spørsmål; hvem av oss er det som forpester lufta her egentlig???? Vil du at ungene våre skal høre alt dette???

Jeg hadde ikke godtatt det et sekund. Er virkelig glad for mannen min ja!!!!

Skrevet

fy f*** for en tosk!!!

jaja,du får flyte på at han mener du er psykopat da og gjør følgende:

avtal med låssmed at de kommer og skifter lås en dag han er borte på jobb eller noe,så pakker du sakene hans og setter de ut på trappa og låser døra...legg ut et brev som sier at siden du er psyko gjør du masse sprøe ting og at det å kaste han ut er en av de...hvis han vil ha tilgang til huset igjen må han unnskylde den latterlige og respektløse oppførselen sin og love at han også skal gjøre noe for å fortjene å bo sammen med deg og barna deres!!!

Skrevet

Fy fadern for en tosk!!!

Nei kom deg vekk fra han umiddelbart! Tror dere har godt av å ikke bo sammen for ¨å si det sånn!!! :(

Du kan ikke fortsette å godta det han kaller deg! Du er da vel mer verdt enn det!! Og hvis han sier det til deg, så barna hører på og, så kommer vel de til å si det og!! :( Nei vettu meg hva!

Kom deg vekk!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...