2JentO2-) Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 datteren min på 10 mnd har hatt diare i over en uke nå. spiser litt mindre en vanlig men er i bra form, Litt slapp men ikke så velig. noen som har tips til hva jeg kan gi for å prøve å stoppe det? mat jeg bør ungå??
NoDoubt Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Du bør unngå melke produkter. Melk,ost, youghurt o.l. Blande farris med eplemost skal visst hjelpe å binde magen.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Et kjerringråd er å drikke et glass lunkent vann med 1 ss potetmel, men dette gjelder vel egentlig voksne.. Hva med å prøve en litt mindre posjon til henne, hvis hun får det i seg da? Høres veldig vondt ut, men smaker ikke fullt så ille som man skulle tro.
Sjokoladekaka Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 ungå melk i alle matvarer så godt du klarer, bruk f eks biola i staden. lett mat er best, loff, kjeks osv. banan binder magen, men kan kanskje vere litt "tungt". I tillegg til blåbær. Pass på nok drikke+ litt salt og litt søt mat/drikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå