Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en liten leilighet (70 kvm) og har bare to soverom. Vi lurer på om vi snart skal kjøpe etasjeseng, hvor storesøster ligger oppe, og ha lillegutt under i sprinkelsengen. Han er 9 mnd nå. Tenkte vi skulle vente til han er rundt et år.

Noen andre som har gjort det sånn? Hvordan har det fungert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes jo ikke så dumt ut. Kjøpe en sån seng da som man kan ha f.eks. pult under, men dere steller sprinkelsengen der?

Synes det høres genialt ut=) Har aldri hatt barna på samme rom enda. Blir ikke før om ca 1 år at de to eldste får dele rom da vi har bare 3 soverom

Skrevet

Du mener køyseng? To like senger som er oppå hverandre?

Jeg ville ikke hatt en 1-åring i en sånn seng. Hadde vært redd at han klatret i stigen.

Skrevet

Ja, det var det vi tenkte:-) Minsten er veldig var for lys og lyder, så nå sovner jeg stort sett alltid på sofaen, for jeg er avhengig av å lese meg i søvn.

Storesøster er redd for å sove alene, så hun er helt klar for å ha lillebror på rommet. (selv om hun er 5 år.

Skrevet

Ikke køyeseng, nei. Sånn med seng oppe og ingenting nede. (Sette sprinkelsengen der)

Skrevet

Da synes jeg virkelig at dere skal prøve dette ut=)

Eldstejenta har perioder hvor hun ikke vil sove alene på rommet sitt heller. Tror det begynnte når hun var mellom 3 1/2 og 4. Så hun gleder seg til å dele rom med lillesøster. Fast de er mye tettere i alder, skiller bare 22mnd på de.

Lykke til=) Tror det blir veldig bra når de venner seg til å sove på samme rom=) Tar sikkert noen dager for dem å venne seg til det men tror nok det blir veldig bra=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...