Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Har sett en reklame på tv for Lamisil eller noe i den duren, men aner ikke om det funker for jeg har ikke prøvd det selv...
Nå kommer nr. tre Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Lamisil er vel mot fotsopp tror jeg. Verucid er middel mot fotvorter. Vorter kommer jo av virus, og vil med tid og stunder bare forvinne av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 fotvorter blir ikke borte av seg selv. d finnes etsende vortemiddel på apoteket , du kan få svidd eller fryst bort vortene hos lege:)
Gullklumpen! Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Hei! Du kan kjøpe noe på apoteket som heter WARTNER. Den funka veldig bra på samboern. Den er en sånn greie man fryser bort vorta med. Han hadde på tommelen og hadde hatt den i mange år. Den begynte å bli så stor at den var litt ubehagelig. Han måtte bruke WARTNER to ganger, men nå er den vært borte i over et halvt år så den har nok gjemt seg for godt. Ikke har det kommet igjen noen andre steder heller. Håper dette kan hjelpe=) *Klem*
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg tror det varierer hvor enkelt det er å bli kvitt fotvorter. Jeg har fryst bort en hos lege en gang, og det fungerte veldig bra. Det man kjøper på apoteket for å fryse bort vorter fungerte ikke på meg den gangen.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 vorter forsvinner etter tid og stund av seg selv... slik er det med kjønnsvorter oså, de forsvinner normalt sett etter 8-9 mnd uten behandling. men er jo ikke manger som vil gå med vorter av noe slag så lenge så middler for å få de bort fins på apoteket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå