Hellinor Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hei! Driver og skal bestille sydentur i høst sammen med samboer, to barn (4 mnd og nesten 4 år) og mine foreldre. Klarer ikke bestemme meg for hva som er best. Har vært 1 uke et par ganger før med barn, egentlig vært nok det. Aldri vært 14 dager med barn. Mine foreldre blir nok uansett 2 uker, men hvis vi skal være to uker blir det nok 1 alene og en sammen med dem. Drar vi en uke blir vi sammen med dem, håp om litt avlastning:-) Redd for at vi blir sliten og lei hvis det er 2 uker, men også redd 1 uke blir for kort. Hmmm... what to do?? Prisforskjellen er jo bare på 4-5000,-.
Katsi Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 To uker er ikke for lenge!!!! Har selv vært på tur flere ganger 2 uker med barn og aldri opplevd å bli lei. Det som er så fint med å dra 2 uker er at det ikke blir noe stress over noenting, hverken soling, bading, shopping osv, for du har jo så god tid. Synes det er veldig kjekt å se litt andre ting enn bare hotellet man bor på og området rundt. I fjor var vi i Danmark og det er faktisk den eneste ferien på bare en uke med barn og det ble litt stress. Hadde ikke før fått pakket ut før vi måtte pakke igjen. Nøye planlegging for å rekke alt osv. Avtalte at neste gang blir det 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå