Gå til innhold

Endelig!!!!


mmognr2

Anbefalte innlegg

Ja,da er jeg her da. Med termin 7 nov. men tror egentlig selv at den egentlige er noen dager etter. Det er bare så synd at de neste 8 ukene nå tar så inmari lang tid!!! Men nå skal vi kose oss med graviditeten! Hurra!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!

Veit ikke hvordan jeg skal klare å holde på hemligheten i 8 uker nei, den blir tøff. Kommer sikkert til å sprekke...........men,men...får ta det som det kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har regnet meg frem til termin 4 nov.... jeg er så lykkelig at det bruser inni meg.....gleder meg sånn til tiden fremover og håper tiden ikke går så altfor sent som du sier...enig med at vi får kose oss her på nettet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse. Selv har jeg termin 9 november. Gleder meg masse, men tar ikke gleden på forskudd ennå. Forrige gang gikk det galt i 10+ uke. Så denne gangen skal jeg vente med å si det til noen før uke 12. Det blir utrolig vanskelig, men jeg skal da prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sist endte det med MA i uke 8 - ikke noe gøy. Så denne gangen skal vi kose oss og krysse fingrene. Håper vi ikke blir statistikk denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...