Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Nå skulle jeg vært på vei til København. Men jeg hadde jo skrevet opp at jeg skulle dra i morgen jo. HUFF
*ale* Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Hæh?? Ialle dager jente... hehe... Jobbtur eller????
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Nei, så kjipt! Ring flyselskapet og hør om de har ledig plass på en avgang i morgen!
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2008 Samboeren vant tur på internett med DFDS. Luksus lugar inklusiv frokost. Første gang på nesten et år jeg skulle lengre enn Oslo (da med tanke på at jeg bor i Drammen). Verdi på 2500 kr ca. Har mottatt en mail fra dem om at vi skulle reise i dag, men hadde skrevet på kalenderen mandag. Båten gikk klokken 5 og 5 på 6 gikk jeg inn på mailen min for å sjekke når i morgen jeg måtte være på kaia. Herre min. Kofferten er nesten ferdig pakket og jeg har gledet meg masse. Elsker København. Er kun og bare min egen skyld. Jeg som har kløna det til (selv om jeg offentlig såklart kommer til å skylde på ammetåke). Kontoret deres er stengt nå, men skal ringe dem så snart de åpner i morgen 0830.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 Er ihvertfall glad det var en gratis tur, og at Tulla er så liten at hun ikke vet at vi skulle på ferie alle tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå