Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Har vært plaget med diare i noen dager. En dag helt vanlig og den neste diare.. I dag var diare`n kullsvart!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Hvis du ikke har spist medisinsk kull ville jeg tatt en telefon til legen, svart avføring er gjerne tegn på en blødning et sted i systemet. Kan være i magesekken eller lenger ned i tarmene, men jo lenger opp jo svartere avføring....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå