Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som vet hvilken bæremeis som er best i test.. Eller kan anbefale meg et merke..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hva slags bruk den er ment for, og hvor stort barnet er. Dersom det er for ganske korte turer, f.eks. til og fra barnehage, handleturer eller andre korte turer ville jeg valgt en enkel og lett meis, som f.eks. Norrøna. Har hørt at den er veldig bra. Selv har vi "versting"-modellen til Bergans (Trekking-varianten. Husker ikke helt hva den heter). Den er ganske tung, men den har mange finesser, god oppbevaringsmulighet, regntak, og så er den veldig god å bære selv med et stort barn. Og ikke minst er den bahagelig å sitte i for barnet (tror jeg!), selv på lange turer i fjell og mark. Bargans har forresten flere varianter som ikke er like store og dyre. Min kostet ca. 2200 kr...

Skrevet

Sikker på at du vil ha bæremeis? Hadde planer om å kjøpe det selv men ble snakket inn i å kjøp Mei Tai istedenfor. Var å kjøpte den på fredag og har allerede brukt den masse. Både Tulla og jeg elsker den. Og den er enkel å rydde unna når vi ikke skal bruke den.

Skrevet

Anbefaler Norheim sin, den er super lett, å veldig behagelig både for meg som skal bære og lillemann....:) dessuten var dn rimelig (ca 1400 hos Gsport).

Skrevet

skal du på lenger tur vil jeg også ha meis.... har ikke noen anbefalinger, men har også hørt at norrøna er bra.

har selv en gammel en i et merke som jeg ikke husker navnet på. den duger fint.

må ha magebelte så du bærer på hofta i stedet for skuldre. burde også være en stropp over brystkassa. det er det ikke på min, så jeg skal kjøpe meg en ny snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...