Gå til innhold

hva kaller dere "stebastemor"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal barna si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er alle foreldrene våre sammen med nye partnere. Men jeg mener at de er alle like inkludert, så hos oss er det farfar og bestemor, og farmor og bestefar:)

Skrevet

Sønn vår har stebestefar fordi mamma er gift på ny etter at pappa døde når jeg var liten, så her blir det mormor og besten. Jeg kunne godt la sønnen min kalle besten for morfar, men stefaren min ønsket å bli kalt besten. Så da ble det sånn. Så er det morfar som er i himmelen.

Skrevet

Farfar her har ny samboer, men foreløpig er det bestefar og XXX (navnet hennes).

 

Hvis mini blir å kalle henne noe annet, må vi vel nesten bare godta det, sålenge det ikke blir bestemor eller besta (for de er opptatt)...

Skrevet

Her er det morfar og "navnet", mormor og "navnet" og bestemor og bestefar evt. farmor og farfar. Får se litt hva han velger selv etterhvert, men foeløpig ser det slik ut.

Skrevet

Svigerfar har ny dame, og her er det bestefar og xxx (navnet hennes). Noe annet ville vært unaturlig for oss, siden hun har begge bestemødrene sine, og hun nye dama kom etter at eldste jenta ble født.

Skrevet

Her er det Farmor og XXX (navnet hans), og Farfar (han er alene).

 

På min side er mine foreldre nylig skilt, og det kommer nok alltid kun til å være Mormor og Besse :)

Skrevet

Navnet deres. De er ikke bestemor og bestefar, derfor navnet.

Skrevet

stebestemor her kaller vi Mor + navnet

 

 

Skrevet

Ved navn.

Mormor og "Ola"

Morfar og "Kari"

De er ikke mine barns besteforeldre, så den er grei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...