Gå til innhold

hva skjer med mannen min..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må bare ha litt hjelp... kanskje noen menn her ute som har noe å si?

 

jeg er gravid i 4.mnd. vært 3 år i forhold med min kjære, men plutselig så har han endret seg... skjedde nå etter jeg ble gravid. han har hatt en sånn periode før også, men ikke så voldsomt..

 

Mesteparten av tiden, har vi det bra sammen, men han "klikker" så lett... Jeg ser ingen grunn , men han mener det er "min feil". Jeg er dum , forstår ingenting, gjør feil osv.. Han kaller meg stygge ting og dytter/slår svakt til meg.. Skjer plutselig, men etter hans mening etter at jeg har trigget det fram..

JEg blir så lei meg og nervøs av dette... vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. prøver å gjøre han fornøyd, men det blir ikke bedre...

Han gjør i disse periodene hva han kan for å irritere og såre meg.. er flink til det nå!

 

Hva har skjedd med han jeg elsker?

Vil ikke snakke med nære venner/familie om dette nå i og med vi venter barn sammen.. og utad ser vi ut som et virkelig lykkelig par.. ER så trist og aner ikke hvordan gjøre dette bedre alene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørers ikke bra ut. Han burde jo bare dille og kose med deg. Du bærer jo på barnet hans .... Jøss tenkte jeg når jeg leste dette.

 

Håper han skjerper seg !

 

Hilsen en gutt som låner "profilen" til kjeresten min.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei :-)

 

Vil anbefale deg at du prøver å la være å balansere på line for å ikke tråkke et eller annetsted der Han mener du ikke skal og burde ha visst at du ikke skal tråkke... Det han driver med er hersketeknikk... på linje med konemishandlere som mener at konene fortjener det, bare at din mann slår deg "kun" psykisk. Hold på din indre magefølelse! Han har ingen rett til å forsøke å gjøre deg liten, du må sette grenser, si NEI dette vil jeg ikke høre på, si at han er urimelig! Ikke la deg kue... da mister du garantert det fine i ham... for han har vel fine sider?

 

Må innrømme at jeg ikke tror det er ofte at mennesker som manipulerer slik klare å slutte med det... og det er veldig skadelig for din selvtillit og psyke...

 

ønsker deg alt det beste:-) styrke og mot til å stå opp for deg selv! Han har IKKE rett!

 

G

Skrevet

Og... han har nok alltid vært sånn, men jeg tror graviditeter kan få det rosa sløret vekk... antakelig for å beskytte barnet mot farer... prøv å tenk tilbake og se utviklingen..

 

G

  • 2 måneder senere...
Skrevet

Hvis han slår deg skal du si i fra! Det er ikke lov!!! Tenk på barnet ditt. Hva om han begynner å slå barnet også hvis det provoserer ham? (Noe det garantert kommer til å gjøre en eller annen gang).

 

Si fra! Først til han, hvis det ikke hjelper si fra til noen andre du stoler på!

  • 9 måneder senere...
Skrevet

Har bare en ting å si, kom deg vekk før det er for sent. Start med å snakke med noen nære om dette, dette skader både og barnet.

 

  • 1 måned senere...
Skrevet

Helt enig med innlegget over!

 

Finn deg en bolig, gjerne bak hans rygg, og gi beskjed kun noen dager før. Og sørg for at andre vet om dette når du forteller han det, i tilfelle han tipper helt over, for det tror jeg han kan gjøre når han har startet slik han har.

Eneste mulighet for et trygt liv for deg og deres felles barn er at han da ser alvoret i situasjonen og får profesjonell hjelp nå... Men det funker kun hvis han innser disse feilene selv og ønsker å bli bedre.

 

Bare gjør det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...