Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre her inne som ikke har ømme bryster i det hele tatt? jeg har ikke hatt en eneste dag med ømme bryster i løpet av disse 12 ukene og blir liksom litt bekymret.. skal sikkert bare være glad for alt man slipper men.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette med ømme bryster er veldig individuelt.

Selv var det slik jeg merket at jeg var gravid med førstemann; fikk skikkelige panserpupper som "eksploderte" opp 2 cup-størrelser på kort tid.

Med andremann var det ikke antydning til ømme bryster før jeg hadde født.

Denne gangen har jeg hatt en periode med ømhet i brystene rundt 3-4 mnd i svangerskapet, men ikke nå lenger. Regner med at panserpuppene er tilbake etter fødselen! ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...