Lilla81 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Andre her inne som ikke har ømme bryster i det hele tatt? jeg har ikke hatt en eneste dag med ømme bryster i løpet av disse 12 ukene og blir liksom litt bekymret.. skal sikkert bare være glad for alt man slipper men.....
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Dette med ømme bryster er veldig individuelt. Selv var det slik jeg merket at jeg var gravid med førstemann; fikk skikkelige panserpupper som "eksploderte" opp 2 cup-størrelser på kort tid. Med andremann var det ikke antydning til ømme bryster før jeg hadde født. Denne gangen har jeg hatt en periode med ømhet i brystene rundt 3-4 mnd i svangerskapet, men ikke nå lenger. Regner med at panserpuppene er tilbake etter fødselen! ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå