Gå til innhold

13 uker på vei, og ingen synlig mage.. normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er i dag 13 fullgåtte uker på vei, men har fortsatt ikke fått noen synlig mage. Er dette normalt? Når kan man vente at magen kommer? Er ganske tynn fra før av, så skjønner ikke hvordan fosteret får plass der inne i magen uten at det synes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har alltid vært slank, men det vistes ikke noe fortere fordet.. er 17+2 nå, og har fått litt mage nå, men det er ikke mye i det hele tatt, ikke alle kan se det enda..

så jg tror det er heeelt normalt.. fikk ikke mage før i starten av uke 16 egentlig..

Skrevet

Tror nok det er helt normalt ja. Jeg begynte ikke å få mage med førstemann før jeg var rundt uke 23... Livmoren kommer jo ikke over "skambenet" før rundt uke 12, så det er nok helt normalt at du ikke opplever å ha fått noen mage enda ja ;)

Skrevet

jeg var slank og lita da jeg ventet nr 1..og magen kom ikke før etter UL :) så helt normalt :)

Skrevet

Heeeelt normalt:)

Ikke før nå jeg har fått mage. Og om ca ei uke begynner jeg på 3 trimester! Så ikke bekymre deg:)

Skrevet

Når magen kommer varierer i høyeste grad fra person til person. Selv fikk jeg mage rundt uke 20, hadde før graviditet BMI på 23, så er normalt slank uten å være tynn.

Skrevet

Magen min har kommet nå i det siste, og jeg er 23 fullgåtte uker i dag.

Men de som ikke vet det, kan ikke se at jeg gravid, ser bare ut som en liten pondus;)

Skrevet

Magen min har sprettet ut nå de siste 2-3 ukene og jeg er 25 uker på vei med nr 2. Helt normalt at det ikke synes så godt enda når du er 13 uker på vei: )

Skrevet

Sist kom magen rundt uke 20

Nå er jeg 14 uker på vei og ingen mage enda

Skrevet

er 13+1 og har ingen mage (annet enn det overflødige som forresten har blitt mer av i det siste=(..)

Forrige gang jeg var gravid hadde jeg bra med mage i uke 13.. håper snart den kommer!

Skrevet

Du trenger ikke være redd. Jeg begynner nå på uke 19 og har ikke antydning til mage, andre ganger enn når jeg ligger på ryggen, da er det en stor rund kul rett under navlen, som jeg ser bare på morgenen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...