Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Og snuppa var super fornøyd:-) Fikk sitt største ønske oppfylt. En rockering. Hun skal bli rocke- konge sier hun. (Etter hun så første episode a norske talenter) Så fikk hun skiutstyr, da. Vet ikke helt når vi skal få brukt det, men kjekt å ha:-) Nå skal vi lade opp til neste helg når neste inntog kommer. Liten leilighet så må dele det opp.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Oj, det var fremmelig ettåring? Mine hadde nok med å ete kake med begge hender på sin ettårsdag. Eller er det meg som misforstår?
Brenda Walsh Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik, kake på ettårsdagen??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Du som misforstår gitt:-) Hun blir 5 år. Minste er 9 mnd. Må følge med vettu. Hehe:-)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Aha, nå skjønte jeg: første bursdagsfeiring av denne bursdagen, men ikke allerførste bursdag! Sorry, lang dag, mye friskluft, litt trøtt...
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Henger ikke helt med... Årets første hva? Bursdagsfeiring? Er litt susete i hodet etter dagens krumspring, så du får tilgi lav hjernekapasitet.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Å, ja! Hehe:) Det er ikke så greit. Henger ikke helt med jeg heller som du ser over her. Men uttrykket meg sikkert litt keitete;-)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Jævla mengder med kake, til fri avbenyttelse. Jepp.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Nei, denne er helt og holdent min feil, gitt. Rockering, ja - det var en gang jeg også kunne det.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #12 Skrevet 2. mars 2008 Jeg var drit flink, men når jeg skulle vise mine kunster til vesla var det helt tydelig at de var glemt. Ble faktisk litt sjokkert når rockeringen datt i bakken uten en eneste snurr. Burde jo være lettere nå? Nå som jeg har fått litt mer rumpe og lår? *skuffet* Sarah fikk seg ihvertfall en god latter da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå