Ina25♥med gull i magen Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 etter negative tester? Jeg er så innmari frustrert nå - hadde blitt veldig takknemlig hvis noen kunne svare meg:) Siste gang jeg helt sikkert fikk mens var 19.desember. I januar fikk jeg litt blødninger akkurat på ikm, men var langt fra en "vanlig" mens for meg. Går jeg ut fra at jeg hadde mens da, er jeg nå 10 dager over. Hadde jeg ikke mens da, da er laaangt over;) Har testet og testet, senest på fredag - med morgenurin og CB. Symptomer vet jeg ikke? Jeg har noen, men kan likegodt være at jeg "innbiller" meg det. Har lest her inne om jenter som aldri har fått positive tester selv om de var gravide, testet positivt veldig sent osv. Er dette FAKTA eller er det bare "vandrerhistorier" jentene på "Bli Gravid" ønsker å tro på? Forresten har syklusene mine være heeelt normale og regelmessige siden jeg fikk mensen når jeg var 13, gått på pilla i mange år da, men sluttet i august. Anyone?
Ina25♥med gull i magen Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. mars 2008 Korrigerer meg selv, jeg er 12 dager over ( uten at det er av så stor betydning;) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå